Ahoj holky, od minulého pátku mě bolí v krku a mám rýmu. Včera večer se k tomu přidal chrapot a dneska skoro nemůžu mluvit... Stává se mi to skoro při každém nachlazení. Jsem učitelka, takže hlas dost namáhám. Takže jsou hlasivky asi náchylnější. Vždycky to přejde zhruba za 3 dny a je to dobrý. Ale ty 3 dny ve škole bez hlasu jsou utrpení. Neznáte nějaký osvědčený babský recept? 🤐
Ahojky, vincentka a klid, nebo ma bolení v krku říkají, že pomáhá cucat hřebíček. zkus to a uvidíš
Vypit syrove vajicko... 😉
Doporučuju Homeovox já ho brala taky a pomohl.No ale nezaučuju,že pomůže každýmu 😉
surove vajičko, med, slana voda- kloktať. Tieto veci myslím samostatne a nie zmiešané🙂
Vždycky mi pomohl Homeovox.
Babský recept proti infekci v krku - nastrouhej cibuli, posypej cukrem, nech odstát a vypij šťávu, co ta cibule pustí. Hnus, ale funguje.
Medvědí mlíko 🙂 http://www.labuznik.com/recipe.php?ID=13190
Slyšela jsem, že syrové vajíčko je pověra.
Funguje šťáva z cibule
Horké mléko s medem
Horká slivovice s medem
Cucání hřebíčku celou zimu je proti nachlazení
Kloktat slanou vodu - vytáhne to otok z dutin a cizorodé látky
Kloktat a pít vincentku, nebo cucat vincentkové bonbóny
Po ránu horká sprcha uvolní dutiny
Ahoj holky, tak jsem dneska ráno byla skoro totálně bez hlasu... Odpoledne jsem zašla k doktorovi a ten mi napsal antibiotika 🙄
Ale poradil mi takovou "alternativní léčbu": smíchat 1 dcl slivovice s 1 dcl medu a vymačkat do toho celý citron... V tom případě ale nemůžu brát antibiotika... Tak jsem to vymyslela tak, že dnes večer zkusím tu jeho "chuťovku" a podle toho, jak mi bude ráno, začnu nebo nezačnu brát antibiotika. Jestli to se mnou teda nesekne 😝 😀
to s těma medvědama