Reflux, zánět jícnu nebo jenom stres?

martinatrg
20. lis 2020

Ahoj, už v létě mě trápila bolest na hrudi, především když jsem pila něco studené. Když jsem šla k lékařce, tak že prý nastydla nebo zánět nosohltanu (měla jsem to v krku zarudlé). Já byla ale vyplasena, protože jsem četla na internetu různě diagnózy (vím, že je to špatně) jako například plicni embolie, zánět jicnu, vred jicnu, reflux, rakovina apod. Je mi 19 let.
Je pravda že to období bylo pro mě velmi stresové.
No a jelikož jsem stresar a mám hrozný strach o sebe, tak se mi to asi vrátilo. Teď ale i pálí žáha. Což jsem dočetla že je také příznak. Začne mě palit když jsem ve stresové situaci nebo mám panickou ataku a bojím se o sebe. Bojím se, že by to mohlo být něco vážného nebo by se mi mohlo něco stát.
Abych vysvětlila jak mě to bolí. Trošku mi je nepříjemné když jim a piju (ale nevím jestli to není způsobeno stresové, protože si hlidam každý polknuti), ne že by to přímo hrozně bolelo, ale například když se napiju studené vody, cítím tu cestu studena až do žaludku.
Občas se mi i hůře dýchá a mám pocit jak kdyby na mě něco lezlo.
Rada bych abyste mi napsali Váš názor. Protože jsem z toho docela dost vyklepana. Vždycky se už vidím jak jedu do nemocnice, nebo že zvracím krev. Někomu se to může zdát přehnané a nepochopitelné a proto prosím abyste to chápali.

martinatrg
autor
20. lis 2020

Taky se chci zeptat jestli to třeba nemůže být od krční páteře, protože mě trochu bolí a docela se krčim u učení

eleanora84
20. lis 2020

Myslím si, že to máš už že stresu, to studený až do žaludku citi každý... Jinak bych to viděla spíše na to pálení záhy, můžeš mít podrážděny jicen od těch vracejících se šťav... Na netu najdeš co na to a řeš s doktorem, dá se to léčit a budeš mít klid... Jinak tě naprosto chápu, jsem stejný stresař

martinatrg
autor
20. lis 2020

@eleanora84 díky za odpověď
Jako není že bych to měla každým dnem. Ale právě bojím se například diagnózy zánětu jicnu a gastroskopie a tehle věcí.