Ahoj, byla jste nektera na teto operaci? Zajima me hlavne rekonvalescence (za jak dlouho muzu do prace - cely den u PC, jestli jeste ten den zvladnu sama peci o syna, kdy se muze cvicit...) a pripadne jestli a kdy se zacaly vracet dioptrie. Dekuji 🙂
@martinakl ahoj, byl na tom přítel, já se chystám až přestanu kojit. Jinak v den výkonu byl docela nepoužitelný, bolelo ho to, ale další dny byl v pohodě. Počítač nedoporučovali tak 2 nebo 3 dny myslím (byl v pátek a v pondělí už šel normálně do práce, pracuje jako programátor), televizi mu dovolili hned. Sport myslím nedoporučují asi 2 týdny. Na kole byl asi o něco dřív, měl na očích sluneční brýle, na hokeji nebyl déle. Zatím je bez brýlí, ale byl na tom před rokem.
@blanka.k Tady nabizi zaruku za 3900 (obe oci), tak nevim, zda do toho jit. Mam nasetreno presne na operaci (8900/oko plus 1500 vstupni vysetreni). To se ti vraci docela rychle. Spis jsem slysela, ze to zacne treba po 10 letech. A to jsem si rikala, ze tu ta klinika uz treba ani nemusi byt. Ale ted jsi me nahlodala 🙂
Jinak dik za info, snad to u tehle metody bude podobne. Nechci si brat moc volna z prace a o syna se starat musim, neni kdo by me nahradil 🙂
@martinakl moje oční se odstěhovala, tak jsem si letos našla jiného, zaplatil ajsem teda 500,- z avstupní vyšetření,ale nahnal mě na 5 různých přístrojů, a po opreaci jsem měla 0 a -0,25D a teď mám -0,5D a -0,75D(a ještě na tom horším oku 0,5D astigmatismus, což je prý běžný následek laseru, že to zakřiví 😅 ) a prý nejsem jedna z tisíce jak říkají klinitky, prý je to častější, než se kliniky snaží prezentovat 😅 Sice nemám moc, ale taky sedím celé dny u PC, takže jsem si před 2 měsíci nechala brýle zas udělat a uvidím co bude dál...rozhodně zákroku nelituju, s 0,5+0,75 můžu večer lehnotu k TV a usnout u toho bez brýlí, atd. 😀