Křečové žíly. Máte zkušenosti s operací?

slecnami
9. dub 2024

Ahoj holky Koníkovky😃
Venku se udělalo hezky a já vytáhla letní oblečení...a začala jsem řešit, jestli si to "ještě vůbec můžu dovolit" 🤦 Takhle - nohy mám docela pěkné, ale na pravé noze mám vylezlé křečové žíly...a jakože dost. Byla jsem s tím u lékaře, doporučil operaci. Když pominu, že to stojí skoro dvacet tisíc, mám trochu obavy, jak pak ten žilní systém funguje, když tam ty zbylé žíly přeberou tu funkci - jestli nohy otékají, bolí, prostě Vaše zkušenosti. Klidně i kdo byl na té klasické operaci, jestli byste do toho šly znovu, prostě cokoliv Vás napadne. Jsem na vážkách, jestli do toho jít, nebo nosit dlouhé sukně 😉

janik01
9. dub 2024

@slecnami Byla jsem na klasické operaci, žílu mi trhali z nohy ven. Měla jsem epidurál, po odeznění jsem ani v podstatě neměla žádné bolesti. Druhý den jsem šla domů /čtvrtek/ a v úterý již byla v zaměstnání /sedím u počítače/. Jediný problém byla ohromná modřina v místech, kde žílu vyndali. Vstřebávala se cca 6 měsíců. Zkraje jsem měla trochu divný pocit, nohu studenější a na dotek necitlivou. Ale v řádu několika měsíců se to upravilo a nyní už ani o zákroku vůbec nevím. Nelituji toho, mám hladké nohy bez žil. Neplatila jsem nic, měla jsem od lékaře doporučení - křeče, otoky. Kdyby mi vylezla další žíla, šla bych na klasickou operaci znovu.

niki1107
12. čer 2024