Chrápání. Kam zajít?

gregoricka
2. čer 2023

Holky, chrápu, hodně chrápu. Je jedno, jestli ležím na zádech, na boku...v každé poloze. Je to čím dál horší, manžel už je zoufalý. Já ale už taky, začínám se už stydět spát někde jinde, ať si neudělám ostudu.
Přemýšlela jsem o návštěvě lékaře, nevím ale, kam mám vlastně zajít. Určitě by mi pomohla operace.
Nemáte prosím některá z vás zkušenost? Nebo někdo z vašeho okolí?
Moc děkuji 🙂

teenyel
2. čer 2023

@gregoricka jezis keeez by to muj manzel bral jako vy a chtel s tim take neco delat. Ja spim casto i se spunty, protoze jsem z toho zoufala a nevyspala. Desim se, jak to budeme delat, az se narodi mimco. To ho asi vystehuji z loznice. Resila jsem to s kolegou, ktery pry take hodne chrapal a pomohla mu spankova laborator. Zjistili mu apnoe a ma na spani masku. Pry mu to pomaha. Nekde jeste doporucuji ORL.

gregoricka
autor
2. čer 2023

@teenyel děkuji za reakci. Mě ještě napadá, jestli to nemám kvůli zlomenině nosu. Ten jsem ale měla zlomený před dvaceti lety a chrápu možná 5 let? Jen teď už je to neúnosné, spím tvrdě, kolikrát ani "mlaskání" nepomůže. Proto bych chtěla zkušenosti jiných, jestli jim opravdu něco pomohlo

me_druhe_ja
2. čer 2023

Přítel chrápe brutálně. Jako fakt mega. Před dětma jsem zvladla spát vedle něj se spuntama,pak to nešlo. Strašně dlouho jsme spali zvlášť....Pak šel na vyšetření do spánkové laboratoře a hrozný výsledky. Hlavně mega moc apnoii. To chrápání naměřili 88 dcb. 😀 dostal masku a konečně vedle něj zas můžu spát a i on je daleko víc odpočinuty. U něj je to kombinace nadváhy a špatného životního stylu. 🙂

gregoricka
autor
2. čer 2023

@me_druhe_ja zkusím tedy tu spánkovou laboratoř, o té psala i paní před Vámi. I když vědomí, že budu pak spát v nějaké masce mě docela děsí -)))))))

teenyel
2. čer 2023