Dobrý den, včera večer jsem si všimla, že mam něco bílého v krku. Myslela jsem si, že to je čep, ale dneska ráno jsem byla u lékaře a ten mi řekl, že tam nic nevidí. Prikladam FOTO, prosim, nevite co by to mohlo byt? :(
Dekuji
@terezka05 Mandlový kámen - vygoogli si to. Normálně to vyndej třeba namočenou vatovou tyčinkou. Je to hnus, mívám to taky.
@terezka05 Nebo vyndat párátkem
@klokanka31
@ejmate Párátko a pinzeta taky účel splní 😅. Taky jsem dřív používala párátko. Jenže obojím se člověk může do tý mandle rýpnout a může se to zanítit, je to tam celkem citlivý. Proto je lepší ta namočená vatová tyčinka, zatlačit vedle toho a ono to vyleze. Často bývají ty kameny i tak hluboko, že nejsou vůbec vidět. Nebo se to prý dá dělat druhou stranou kartáčku.
@katule1990 když to já se nesmím mandle vůbec dotknout, jinak bych zvracela 🤣 proto tou pinzetou. Ale už jsem je dlouho neměla 😁
@ejmate Chápu, mě taky dost natahuje. A závidím, že už jsi je dlouho neměla, já na to trpím teď dost často a nevím, co s tím. Je to asi blbým tvarem mandlí, že tam má tendenci zůstávat jídlo 🙄.
@katule1990 já to měla opakovaně a začalo mi dost vadit, že to člověk vyčistí a za dva dny je to tam opět. Navíc to dost zapáchá. Takže mi mandle před čtyřmi lety vyndali a mam svatý klid 🙏
@majena39 Toho se právě bojím. Ale máš pravdu, člověk to vyčistí a za dva dny je to zpět. Někdy je období klidu, ale otravuje mě to teda dost.
@katule1990 není se čeho bát, fakt to za to stálo si je nechat odstranit. A rozhodně víc nemocná nejsem jak se traduje 🙂
@majena39 A to se dělá v celkový anestezii? Bolí to?