Rodičovský příspěvek, bez nároku na mateřskou

adka1903
29. črc 2021

Dobrý den, chtěla bych se zeptat kdy jste žádali o rodičovský příspěvek, jestli že jste neměli nárok na mateřskou ?? Jsem student tudíž nemám nárok na mateřskou a nikde jsem se nedočetla kdy o tento příspěvek žádat a na jak dlouho si ho mohu jako student rozložit, zda na kolik let chci, a nebo ho dostanu automaticky na 4 roky. Předem mockrát děkuji za odpovědi .

michaelarousova
29. črc 2021

@adka1903 az se mimco narodi☺️

alilali
29. črc 2021

@adka1903 Až po porodu. Max. částka 10 000,-, a roztahnout si to můžeš na 4 roky.

klokanka31
29. črc 2021

@adka1903 Žádat můžeš hned jak dostaneš rodný list dítěte. A max. možná výše rodičáku na měsíc je 10 tisíc 🙂

j.a.n.i
30. črc 2021

@adka1903 To asi nejsi moc dobra studentka, když nejsi schopna si takovouhle informaci najit.

ellyem
30. črc 2021

Taky jsem studentka, bez nároku na MD, tudíž RD budu mít max. 10 000 Kč. Je to ale běžně dohledatelná informace ;)

adka1903
autor
30. črc 2021

@j.a.n.i Informace o tom, kdy o RP žádat není ani na stránkách úřadu ( což byla má první otázka), ne výše RP, to si umím najít . A na druhou otázku jsem se ptala : na jak dlouho mi dají RD, jelikož jsem četla, tím že jsem student , tak nemám nárok si ji naplánovat na kolik let chci, ale dostanu jí automaticky na 4 roky , proto jsem se ptala kde je pravda a zda je tu někdo, kdo už si toto zažil a byl by schopen mi poradit . Takže si prosím rýpání nechte pro někoho jiného, díky!

rebe
30. črc 2021