Mateřská s druhým dítětem. Poradíte, prosím?

nikolaa64
11. led 2023

Dobrý den jsme na rodičáku s dcerou 22 měsíců a těhotná v 6 měsíc s druhým a jsme zaměstná na dobu neurčitou když nastoupím na mateřskou doplatí mi rodičká to vím ale jako je to když s druhým nastoupím znovu na mateřskou což je 6 měsíců vzniká mi v tu dobu nárok na dovolenou 1.5 dne za měsíc mateřské znovu nebo ne?

misaky
11. led 2023

@nikolaa64 ano, aspoň já to tak měla.

aspie83
11. led 2023

@nikolaa64 mám kluky 20 měsíců od sebe a já pak žádnou neměla... Jelikož pracuji pod magistrátem, tak jsem to brala, že má zaměstnavatel v těchto věcech přehled... Ale už je to dva roky, co jsem porodila mladšího, to se bohužel nedoplacel ani rodicak, tak třeba je to jinak 😉

adula000
11. led 2023

ano, vzniká.

misaky
11. led 2023

@aspie83 to si ještě ověř. Myslím, že na dovolenou jsi nárok měla. Já čerpala dovolenou víc než tři roky zpět takže to není novinka. Ale nejsem v tomhle odborník a nevím jak to je takhle zpětně.

thalia
11. led 2023

@aspie83 Jestli sis po druhé mateřské nevyčerpala dovolenou, tak ti naskočí po návratu do práce - i když trochu pokrácená. Kolegyně to tak teď měla.

xcassiopea
11. led 2023