Prosím má někdo zkušenost s reklamací u e-shopu Lelosi? Přišly mi legíny se špatně sešitým švem a dírou. Na stránkách jsem zadala číslo objednávky, zadala že chci vrátit tyto legíny a uvedla že preferuji výměnu za nový kus. Během tohoto procesu tam byla informace že si pro to přijede GLS. Přišel mi akorát automaticky e-mail že jsem zadala reklamaci. Ale co teď ? Od GLS žádnou informaci nemám, Lelosi nereaguje na email, telefonní číslo nemají, adresu uvedenou nemají... je to už dva dny a já teda nevím, mám na něco čekat? Ono mi asi nic jiného ani nezbyde, protože pro GLS nemám žádné číslo zásilky ani adresu a jediný kontakt na e-shop je e-mail a ten už jsem zkoušela. Má někdo zkušenost jak to má proběhnout ?
@ema_ a když už se to teda domluvilo, dali ti třeba den předem vědět že přijedou? Nebo se najednou zjevil kurýr u dveří ať jsi doma nebo ne ?
@vero987nika jo, myslím, že mi pak přišel email nebo sms. Jako když mi mají doručovat cca.
@vero987nika proběhla úplně v pohodě, vyřízeno do 3 týdnu. Kurýr si přijel a pak i přivezl nové zboží.
reklamovala jsem, rychlá odezva i vrácení
@vero987nika zakopaný pes by mohl být taky v GLS. Přesně mi to připomíná situaci, kterou jsem já zažila před cca rokem. Vracela jsem teda zásilku Reserved a myslím přes DPD. Nedělo se teda nic už asi 2 týdny, psala jsem dopravci a oni na mě prostě zapomněli. Žádné číslo objednávky prý být nemuselo. Byla jsem trochu rozpačitá, že jsem pak dala řidiči krabici a neměla jsem nic v ruce. Ale nakonec už to všechno šlapalo jak mělo.