Holky prosím nakupoval jste někdo přes JOOM? Byli jste spokojeni nebo nespokojení? Líbí se mi tam mikiny pro kluky, ale nevím jestli objednat. A recenze jsem žádné nenašla jestli jsou spolehlivý.
@amazonkajanik Děkuji moc za odpověď. Ja jsem v tomhle trochu víc nedůvěřivá tak se radši nejdříve ptám na zkušenosti ostatních .
@martt ještě jsem nakupovala na Vova,ale ta mi moc nesedí. A špatné recenze jsou na Wish
@amazonkajanik Mužů se prosím zeptat jaký je e-mail na tu reklamaci nebo kde jste ho našla? Už týdnu mi nepřišlo zboží ani penize. ”
@anna5545 email není. V sekci mé objednávky si musíte kliknout na to,že zásilka nebyla obdrzena a zažádat o refundaci. Taky čekám na zboží objednané v říjnu,od 8.11. dle nich ho má mít pošta. Tak tam mám,že pokud zboží nedojde do 27.1. tak můžu žádat o vrácení peněz. Jsou to 3neděle,co mi přišly sluchátka,která byla objednana v lednu a v březnu mi za ně vrátili peníze takže problém bude spíš na straně pošty,jak překvapivé
Ahoj, zajímalo by mě jaká je u nich přibližná doba doručení. Díky za odpověď
@justonecrazygirl Je to různé. Mikiny jsem si objednávala v půlce října a jeste nepřišli. 11.11 jsem objednávala nějaké hračky pro kluky a ty přišli minulý týden PPLkem.
@justonecrazygirl přesně,je to různé. Triko mi třeba došlo 14dní od objednání,normálně býval měsíc,ale jak začal na jaře covid a do toho se na tyhle zásilky dalo clo,trvá to déle. Navíc mi teď 2x změnili dorucovaci termín,asi nás bylo hodně,co žádalo o vrácení peněz,že zásilka nedošla. Dnes mi přišla první věc z 5,které jsem objednavala v říjnu a jako na potvoru ta,kterou nejméně potřebuji (universální pláštěnka na kočárek,ta stará se trhá)
Tak mi dnes dorazil zbytek
Zdravím chci se zeptat. Objednala jsem čepici přes Joom, peníze se strhly. Čekám už měsíc a furt nic. Teď jsem četla, že se mi objednávka měla zobrazit v té aplikaci. Bohužel nic tam není. Nevím co mám dělat a screenshot stržení peněz nemám jelikož jsem nevěděla co dál.
@ahoj345 v mé objednávky nic není? Nezměnila jste mezi tím třeba adresy,nebo nějaké nastavení? Jinak měsíc je celkem běžná čekací doba a teď je dodání delší, mají v číně nový rok, plus covid. Já na jaře neobdržela zásilku v hodnotě 800,- vrátili mi celou částku. Ale to lze jen,pokud se vám zobrazují objednané věci s termínem doručení
@ahoj345 příklad, takhle to mám já ...
@martt to ti brzy končí termín a budeš moci žádat o vrácení peněz
Já mám už od 2.2. zboží v čechách (resp u pošty) tak čekám.
Ale fakt prča,když mi vrátili v březnu loňského roku peníze za sluchátka a najednou říjen a ony byly ve schránce
@amazonkajanik Mne prodloužili termín doručení do 17.3 . Tak uvidíme. Kazdopadne podle sledování by zásilka měla uz ležet někde v ČR. Mne teda zatím přišlo všechno tak doufám ze dorazí i to tričko, protože takové jsem tady u nás v ČR neviděla.
@martt jo,oni to dělají teď cca půl roku, že první termín prodlouží o další a pak reklamace. Se nedivím. Kdyby nás bylo v čr 100,co objedná za 700,- tak vrací 7tis. a to už není malá částka. Bohužel nelze tyhle zásilky na území dále sledovat, aby se dalo reklamovat u konečného dopravce a odesílatel nebyl na tom bit. Ale to by se pošta asi posr ... a to říkám jako bývalá doručovatelka, kdy mi milý kolegové kdysi poslali balík úplně jinam (adresa čitelná a správně uvedena) a pak ho chtěli poslat na zpětku, s tím, že jsem zavčas odchytila a volala na 3 čísla (zaplaceno převodem, takže po telefonu i pěkný kotel)
@amazonkajanik nene nic jsem nezměnila, ale moje adresa se normálně zobrazuje.
@amazonkajanik já to mám právě prázdné
@amazonkajanik to se zobrazuje hned co se zaplatí nebo až po obdržení zásilky?
@ahoj345 po zaplacení cca během dne se ukáže, že se zásilka připravuje
@amazonkajanik aha... no tak to vůbec nevím co teď
@ahoj345 leda počkat, jak se bude vyvíjet stav v objednavkach.
@ahoj345 tak jsem mrkla na stav a mám tohle
@amazonkajanik pořád tam nic nevidím... vůbec nevím co mám teď dělat a kdybych jim napsala, tak nemám žádný důkaz, že byla potvrzená platba. A teď jsem se navíc dívala na ty čepice a už je mají vyprodané
@martt nakupuji přes ně dlouho. Když zboží dorazí a neodpovídá tomu,co bylo třeba na obrázku,reklamuji a vrátí peníze. To se mi stalo u pastelek a 7rolicek reflexní pásky (místo červené poslali bílou)Poškozené zboží taktéž,bezproblémová reklamace,do 14dnů peníze zpět na účtě. Teď čekám na fusak do sportaku. Jo,a když to neodrazí v termínu,rovnou se sami ptají a automaticky se vyřizuje vrácení peněz. I kdyby to dorazilo třeba o měsíc déle. Reklamovane zboží jsem ani jednou nemusela vracet,stačila fotka,nebo prostě odkliknout,že nedorazilo. Materiál,nebo kvalita celkem dobrá. Autokamera za 350,- nám fungovala přes rok,dokud se nezhroutila paměťová karta druhá kamera jede stejně dlouho a zatím v pohodě. Takže já za sebe jsem spokojená