Máme skoro 3 roky /2 a 9 měsíců/.začali jsme chodit do školky . Dneska mě zase říkala paní učitelka že malý usnul normálne u oběda. Do papá položí si ručičku a usne. Ve školce spinkaji od 11.45 do 13.30 hod. Doma jde spinkat ve 21 hod. Dřív potvůrka nechce. Prosím jak jste na tom Vy?
Náš tříleťák naštěstí po obědě nespí (když někdy usne v poledne, tak jde večer spát až s námi). Chodí spát kolem 7 a vstává mezi 6 a 7. Jsme spokojení 😉
Náš malej nespí po obědě od dvou let, stejně tak dcerka. Ve školce ležej, neusnou. Spát je dávám do osmi nejpozději, usínají kolem půl deváté. Vstávají v sedm, školka neškolka.
Tak u nás je to se spánkem na draka.. po obědě většinou nespal a i tak chodil spát kolem 22 - 23 hod a vstával kolem 8. Teď chodí do školky, vstává v 6,30, bohužel po obědě ve školce spí, tak chodí spát opět mezi 22 - 23 hod.. naštěstí vstávat chce, do školky se těší. Tam jsem prosila učitelky, aby ho budily mezi prvními, takže tam spí hodinu.. po školce samozřejmě musíme obejít obě hřiště a 2x týdně chodíme do herny, takže vybití má dost.. je zkrátka nespavec..
U nás je to boj každý večer v těch 21 hod je to nejdřív. A vstává mě v 6 hod. Oni s tim nemají problém ale dneska mu museli pomalu ještě tahat nedojezene jídlo s pusinky.
Juuuu tak ve 23 hod jsem polomrtva i Já. To bych asi nedala.
Tak to mám trochu štěstí (alespoň v něčem 😉 ...), chlapeček je tak unavený z dohánění poznávání a objevování světa, že stále chodí spát po obědě (asi hodinu a půl), den začíná kolem šesté a pusu i oči zavírá kolem půl deváté večer... Bohužel v noci spí velmi neklidně, skřípe zoubkama, mluví a zpívá ze spaní, stěhuje se v postýlce, padá mu peřina nebo tělo - přes všechny zábrany a mantinely, takže se fakt po nocích nenudím, jsem vzhůru asi 20x za noc a za vyspání bych slíbila celé království... Snad se to časem zlepší, tiše doufám a nahlas závidím těm, co se vyspí (hlavně manželovi, kterého neprobudí ani padající strop...). 😀