obrý den, už jsem trochu zoufalá. V úterý 1.8.2017 se mi narodil syn. První přisátí na porodním sále proběhlo v pořádku, ale od té doby to odmítá. Mlíčko se mi ještě nespustilo pořádně, tak jsme na dokrmu stříkačkou s prstem. Moc ráda bych syna kojila, ale nevím jak ☹
Snažím se přikládat pořád. Před dokrmem i v průběhu dne, co je napapaný. Ale bradavku si vezme do pusy, zjistí, že to pořádně neteče a okamžitě to odmítá.
Budu vděčná za jakoukoliv radu.
Vydržet. První dny po porodu teče tzv. mlezivo - je plné protilátek a velmi důležité pro dítě. Což neznamená, že se vám mléko ještě nespustilo normálně. Po pár dnech se to změní na mléko a už to poteče jedna radost, uvidíte..
S přisátím si dát načas, podněcovat ho a až otevře pusinku úplně dokořán, vrazit mu to tam. Jinak bude chytat jen konec a nedostatečně mléko spouštět. Je hrozně těžké být v klidu, u prvního syna jsme se to učili několik týdnů, podruhé jsem už znala techniku a povedlo se správně napoprvé.
ahoj opravdu to chce čas, to jsou ty začátky, jen bych se bála dávat umělé takhle se i mléko může přestat tvořit když nebude od tebe se snažit sát... co v porodnici nepomohli? nebo se zeptej laktační poradkyni
pokud dítko zatím nesaje, zapojila bych do akce odsávačku, at se mlíčko spustí. Když nebude poptávka, nebude nabídka
ještě můžeš zkusit dokrmovat cévkou u prsu
Co volná chvila tak odsávat odsávat ať se mliko spustí. Každá minuta odsátí dobrá. Já jsem taky měla problém s přisatim,kojila jsem dva měsíce s kloboučky než si malá bradavky tak vytáhla,ze jsme kloboučky odbouráli. Hlavně to nevzdávat,zavrit se v ložnici jenom s miminkem,zkouset různé polohy a celé dny jenom kojit. Za chvíli se vse upraví a vaše snaha se vám vrátí. Uvidíte.
Pokud si nejsi cimkoliv jista doporucuji zainvestovat a pozvat si domu laktacni poradkyni,cim driv prijde tim lip.Uvidis ze vam pomuze a hned i ty budes klidnejyi