Těhotenský test po zaschnutí světlá

slunicko1551
7. pro 2018

Holky, poraďte, jsem naprostý nováček :D cyklus mám 28 dní. 27.den jsem si dělala test, kde vykoukly //, 28.den jsem si dělala další dva se stejným výsledkem a 29.také (to je ten napravo). Problém je v tom, že po zaschnutí hodně vyblednou (ten napravo je focený chvíli po udělání, proto je tmavší) a když teda porovnám ty zaschlé, čárka vůbec nesílí. Dle doktora se mám na prohlídku objednat až za dva týdny. Můžu se těšit nebo by na těch zaschlých čárkách mělo jít vidět zesilování?

ocetnicek
7. pro 2018

To je normální, já měla dvě stejné čárky a po zaschnutí ta testovací zesvětlala. Na všech testech a dnes jsem 17tt.

slunicko1551
autor
7. pro 2018

@ocetnicek Takže když jsi pak chtěla ty zaschlé porovnat, taky byly všechny stejné a taky nesílily?

ocetnicek
7. pro 2018

Mám doma testy staré 13 týdnů, co jsem zjistila těhotenství, ty první jsou hodně slabé a potom jak čárka sílila, tak byly stejně silné, ale testovací čárka stejně zesvětlala, jak to uschlo.

slunicko1551
autor
7. pro 2018

@ocetnicek dobře, děkuji. Tak snad to dopadne dobře a rodina bude mít krásný Vánoční dáreček☺️

balogis
7. pro 2018

@slunicko1551 ja myslim ze jsou čárky úplně v pořádku😉

slunicko1551
autor
7. pro 2018

@balogis Tak snad! 😍😍Manžel totiž pořád nevěří 😁

irena1111
7. pro 2018

To je normální, že po zaschnutí čárka vybledne. Já to vidím na jasně pozitivní výsledek. Držím palečky ať je vše ok.

slunicko1551
autor
7. pro 2018

@irena1111 Moc dekuji!!!

petulejan
7. pro 2018

Z vlastní skušenosti bych s tou rodinou raději počkala,ale jinak moc gratuluji,vypadá opravdu pozitivně 🙂

slunicko1551
autor
7. pro 2018

@petulejan Děkuji 🙂 jak dlouho asi tak počkat? Do 3.měsíce to asi nezvládneme, už včera na rodinné oslavě na mě hodně podezíravě koukali, když jsem odmítla kafe i víno. No a mezi svátkama to bude jedna rodinná sešlost za druhou 🤔

sudylichozrout
7. pro 2018