Těhotenský pozitivní test po ZT. Může to být zbytkové hCG?

sissis1221
8. lis 2022

Ahojky slečny a paní, prosím poradíte mi byla jsem před 4tydny na interrupci kvůli ZT byla jsem 5+4 moc jsem to oplakala bylo mi řečeno ze když se budu cítit můžeme za týden na “to” manžel i Ja si přejeme mimčo…
Včera i dnes jsem si delala test a je slabá čárka a dost me to překvapilo a má otázka zní jestli to muže bejt zbytkové hcg přijde mi ze dnes byla čárka o něco silnější….

sissis1221
autor
Autor odpověď smazal
Zobraz
sissis1221
autor
Autor odpověď smazal
Zobraz
sissis1221
autor
8. lis 2022

Moc děkuji za jakoukoli odpověď

slecnami
8. lis 2022

Tak pokud čárka sílí (jako že to vypadá, že ano🙂, tak to bude pozitivní těhotenský test 🍀 Držím pěsti!! ❤️

sissis1221
autor
8. lis 2022

@slecnami moc moc děkuji 🥰🥰 a nemůže to byt zbytek hcg ?

slecnami
8. lis 2022

@sissis1221 Nejsem odborník (i když ZT mám bohužel také za sebou), ale po měsíci pochybuji, že by test ještě něco zbytkového ukázal...navíc tam je důležité, že čárka sílí... ☺️😘🙏

sissis1221
autor
8. lis 2022

@slecnami ❤️Moc me mrzí ze ste si tím taky prošla..moc to bolí a jen čas to zahojí

vikysek0987
8. lis 2022

@sissis1221 Moc mě mrzí čím jste si prošli (také to mám bohužel za sebou)
Nemyslím si,že by to bylo zbytkové HCG,čárka vypadá že sílí, tak moc držím palečky ❤️🍀
Já měla čárky na testech cca tři týdny a pak zmizely (ZT tenkrát v 10tt)ale každá to máme jinak.....

jjasmina
9. lis 2022

Já si myslím, že sre zase těhotná, na zbytkove to fakt nevypadá ❤️

sissis1221
autor
9. lis 2022

Neneeee🤭🤭🙈 🤭dnes skocim koupit další a otestuju,tak hodím fotku❤️

sissis1221
autor
9. lis 2022

Tak holčicky test slábne, myslím ze je to z předešlého mimíska..🥺
Nevadí … hlavně ze sme zdraví. Jen me překvapilo ze muže hcg tak dlouho ještě zůstat v moči ☹️

escapelle
9. lis 2022