Příznaky ta pocit těhotenství před MS

16. črc 2023

Ahoj, ráda bych se poradila, protože jsem už docela zoufalá. Užívám antikoncepci avšak můžu mít momentálně zvýšené jaterní testy a bojím se, že antikoncepce nefunguje. Ptala jsem se lékařů a prý by jsem měla být chráněna. Ale pro jistotu jsem použila i Pharmatex, který asi nezabral. Sex byl 6.7 kdy jsem použila také 2 pharmatex čípky. Jeden se rozpustil celý a druhý úplně ne, malý kousek zůstal n nerozpuštěný avšak vím, že mi stačil ten jeden rozpuštěný. Od 10.7 pociťuji únavu a od čtvrtka i bolest hlavy. Mám pocit, že jsem těhotná. Sex jsme měli i 7, 8 a 9.7, avšak použili jsme kondom. Jsou to příznaky a jsem těhotná? Test si udělám v úterý. Menzes mám dostat v neděli příští týden. Jsem ve velkém atresu

lencaa11
16. črc 2023

Myslím že když máte HA prášky a k tomu kondom a čípky to je ok ochrana pokud berete prášky a máte zvýšené jaterní testy může to vše bejt od hormonů z HA že vám nesedí tělu může něco chybět minerálů když máte stres a taky počasí dala bych se víc do klidu udělej te pro svůj klid test v den Ms a uvidíte ☘️☘️
a těhotenské příznaky je úplně brzo když vaše tělo nemá v sobo HCG

autor
16. črc 2023

@lencaa11 Když jsme použili kondom tak je to ok. Ovšem měli jsme jen pharmatex čípek a přerušovaný styk a toho se obávám. Doufám, že vydržím do neděle neudělat test

1pomnenka
16. črc 2023

Únava a bolest hlavy může být i z horka, buď v klidu.

j.a.n.i
16. črc 2023

Ne, 4 dny po sexu fakt nemuzes mit těhotenské priznaky.

autor
16. črc 2023

@j.a.n.i Ano to vím, proto mi to celé přijde divné.

misha31
16. črc 2023

Ne, nebudes tehotna. Posledni dobou je horko, cloveka to vycerpava

lencaa11
16. črc 2023

Test vám stejně teď nic neukáže a zbytečně stresuje sebe a příznaky které máte nemůžou bejt od tehotenstvi to by se vám projevilo cca za 14-20 dní od styku ne pár dní 😉

autor
17. črc 2023

@lencaa11