Pozitivní digitální těhu test. A slabé krvácení

sabulina94
26. dub 2017

Ahoj holky . Jsem tu nováček . A mám fakt strach . Dnes mě bolel podbřišek ms spozdena o 9 dní začala jsem slabě krvácet udelala jsem si tehu test clear Blue a ukázal se pozitivní 1-2 týdny . Ale co to krvácení může být . Prsa neboli jen podbřišek jako při ms . Děkuji za odpověď sabulina

evik19
26. dub 2017

@sabulina94 Ahoj, může to znamenat, že se vajíčko později uhnízdilo a ještě to dopadne dobře, ale spíš to asi bohužel vypadá na biochemické těhotenství, čili že se vajíčko zahnízdilo, ale zřejmě se pak přestalo vyvíjet ☹
Já jsem měla v minulém cyklu zpoždění 10 dní a asi 5. den zpoždění mi digitální test také ukazoval 1-2 týdny (pokud by bylo vše ok, zřejmě by ukazoval 2-3 anebo dokonce 3+) a bohužel to dopadlo špatně. Na druhou stranu moje kamarádka měla pozitivní test až 14 dní po vynechané menstruaci a má krásného chlapečka, takže obě varianty jsou určitě ve hře a já ti budu moc držet palce, aby to dopadlo dobře.

sabulina94
autor
26. dub 2017

Děkuji . Snad to dopadne . Já to zjistila až dnes že jsem tehu . A krvácení přestalo .

evik19
26. dub 2017

@sabulina94 Tak jestli ti krvácení přestalo ani ne po dni, tak to vypadá nadějně, nemohla jsi třeba otěhotnět až těsně před očekávanou menstruací?

fandysek_1
26. dub 2017

@sabulina94 na začátku těhotenství je časté krvácení. Udělej si normální test a za dva dny další a pak uvidíš jestli čárka bude silnější. U gynekologa by asi ještě nic nebylo vidět. Držím palce 🙂

sabulina94
autor
26. dub 2017

Je to možné s přítelem se nehlídame . Vůbec žádné plodné dny ovulace nic neřeším . Tak je to možné 🙂 krvácela jsem asi 10min nebo spíše spinila

fandysek_1
26. dub 2017

@sabulina94 ještě je vážně naděje, já měla negativní těhotenský test v době termínu ms a i jsem slabě krvácela a teď jsem v 11. týdnu, takže vše je možné. Mimísek je mladší o týden. Otěhotněla jsem asi týden po předpokládané ovulaci.

sabulina94
autor
26. dub 2017