Myslíte, že jsem těhotná?

sasankaxxx
18. lis 2022

Ahoj holky, mám na Vás dotaz již přes týden. Mi není dobře , jsem unavená, a hlavne zvracim . Zboznuju kebab a pizzu , poslesnich 9dnu nsmuzu ani jedno videt hned mi jde zaludek nahoru. V pondělí jsem byla u své lékařky a ta mi řekla ať si udělám tehu test - to jsem udělala. V pondělí jeden, ve středu další, a dnes až k večeru. Myslíte že by jsem mohla být těhotná - s manželem se snažíme už delší dobu (něco přes rok). Už jsme uvažovali i o návštěvě
nějaké kliniky. Na fotce prosím zleva pondělí středa,pátek.

Děkuji moc za odpověď.

mysh_me
18. lis 2022

Neco malinko tam videt je, myslim ze muzes byt tehotna, ale jeste je dost brzy. Kdy mas mit dalsi ms? Testovala bych obden dal, jestli bude carka silit 😉 k doktorovi ma pak cenu jit tak 14 dni po tom, co budes mit obe carky stejne silne…

sasankaxxx
autor
18. lis 2022

@mysh_me Děkuji🙂

sasankaxxx
autor
19. lis 2022

@mysh_me další MS mám mít za 5DNU ;)

palja
19. lis 2022

@sasankaxxx podle mě můžeš být. Pokud je ještě 5 dní do MS tak je hodně brzy. Já sama jsem měla takovou slabouckou čárku až 17dpo, v prvním těhotenství týden po vynechání. Mám z toho 2 zdravé dcery.
Takže za mne chvíli počkat. A držím palce ať je to těhotenství ❤️🍀

mysh_me
19. lis 2022

@sasankaxxx tak na pet dnu pred ms je to pekny vysledek, to bych rekla ze odpovida 😉 tak drzim palce at carka sili a vse je v poradku 🍀🤗

marselina
19. lis 2022

@sasankaxxx řekla bych ze krásne sili. Drzim pesticky🍀🍀🍀

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.

Přečti si vše, co potřebuješ vědět pro zdárné otěhotnění.
Naše maminky sepsaly skvělé rady, jak otěhotnět.
Důležité je také znát příznaky těhotenství.
Zjisti, kdy má žena plodné dny zde.
Kdy a jak používat těhotenský test?
Modrý koník vám případně napoví i při neplodnosti.