9 dpo - pozitivní krev HCG ?
8 dpo - nevolnosti (zvracení po ránu 2x), hned po probuzení opět velká únava (i po celý den), bolest kolem pupiku vystřelující až dolů, teplota 37,4 (každý den vyšší ale to nemusí nic znamenat)
Možná, že nejsem přesně 9 dpo, počítala sem to dle kalendáře (ms byla od 12-16.12)
Samozřejmě v krvi ještě nemusí být nic ale teď sem četla v knize, že nevolnost (zvracení) je až po té, kdy tělo produkuje HCG) omlouvám se, jestli to píšu nějak zle ale nejsem v tom odborník.
Takže mám to jít zkusit, ty krevní testy ?
Děkuji 😅😅
Hcg v krvi být může, ale nemusí to vůbec nic znamenat. Případné těhotenství může odejít s menstruací. Proto je lepší s testováním počkat až na vynechání ms.
Jsou to zbytečně vyhozené peníze za ty krevní testy, stačí počkat pár dní a už se to ukáže na jakémkoliv obyčejném těhotenském testu.
A kdy to máš dostat? Udelej test kdyz ms nepřijde. Na krev bych nechodila, je to zbytečné
tak jsem byla u p.dr. na ultrazvukuuu nešlo ještě nic vidět , vzala krev volala jsem druhý den na výsledky tak podle krve těhotná jsem , v pondělí mám jít znova na ultrazvuk , mám obavy aby to bylo vše v pořádku , nevím jestli jsem šla dost brzo aby šlo něco vidět na ultrazvuku a nebo je nějaký problém , někdo nějakou zkušenost ? Podle kalkulačky bych měla být 4tt , mám docela strach
@vaalllllllli8i ve 4.tt je téměř nemožné vidět těhotenství na utz a myslím, že ho možná ještě neuvidí ani v pondělí
@vaalllllllli8i A co by jste chtela, aby slo ve 4tt na utz videt? 🙂
Divim se, ze vas doktor vubec objednal takhle brzo.
To vůbec nevím proč mě objednaly tak brzo , akorát teď mám zbytečně obavy , mám dvě holčičky a u nich jsem byla objednána až na 7tt
@vaalllllllli8i Tak se hodte do klidu 🙂 srdicko byva az tak v 7tt, ne-li v 8tt. Takze je velka pravdepodobnost, ze nic neuvidi ani v pondeli.
Zbytecne jste se tam objednavala takhle brzy a zbytecne se nervujete.