Možné těhotenství. Může být?

lele007
7. zář 2020

Ahojky, jsem sice objednaná k lékaři ale i tak to člověku vrtá hlavou..Dne 26.7. jsem měla první den menstruace. Další očekávaná menstruace se nedostavila, pouze cca týden před očekávanou menstruaci jsem jeden den spinila. O miminko se snažíme, nic méně jsem si udělala již dva testy a oba byly negativní. Je přesto možné abych byla těhotná? Nebo to může být něco jiného? Děkuji za názory

martina_cz
7. zář 2020

@lele007 zkusila bych těhotenský test tam už by to mělo být vidět. Špinění mohlo znamenat nidaci.

gabi95m
8. zář 2020

@lele007 zažila jsem něco podobného.. také jsem měla zpoždění (bylo to už 8 dní) a těhotenské testy byly pořád negativní, proto jsem se objednala k lékaři a on mi to potvrdil, že těhotná opravdu nejsem. Lékař říkal, že menstruace se nedostavila proto, že tím, že jsem si miminko tak moc přála, tak mé tělo to bralo tak, že už těhotná jsem.. vnitřně jsem na miminko připravená byla. Ale nevzdávala jsem to, hodila jsem se do pohody a na další měsíc se opravdu zadařilo. Ještě než půjdeš k doktorovi, tak si ještě můžeš udělat další test, ale konečnou verzi ti potvrdí doktor.. samozřejmě, že těhotná můžeš být 🙂 držím palce 🙂

lele007
autor
9. zář 2020

Tak dneska dopoledne mi přišla menstruace, trošku smutná, protože i když malinko tak trošku jsem doufala, že bude mimi... Nevím proč jsem jenom spinila a menstruaci přišla až za tři týdny, to mi odpoví snad Mudr za týden... Ale vím na čem sem a můžeme to zkoušet znovu

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.

Přečti si vše, co potřebuješ vědět pro zdárné otěhotnění.
Naše maminky sepsaly skvělé rady, jak otěhotnět.
Důležité je také znát příznaky těhotenství.
Zjisti, kdy má žena plodné dny zde.
Kdy a jak používat těhotenský test?
Modrý koník vám případně napoví i při neplodnosti.