Mimoděložní těhotenství, jak se pozná?

ivousek21
5. pro 2017

Dobrý den, s manželem jsme se snažili ó druhé dítě 7 listopadu mě začali poslední měsíčky 3.12 jsem si udělala test a byl pozitivní objednala jsem se k lékaři a ten mě vzal hned 5.12 jenže mě řekl že dítě v děloze nevidí vzal mě krav ještě mám jid na krev 7.12 a 8.12 si mám volat na vysletky. Jenže mě řekl že je tu možnost mimoděložní ho těhotenství a já teď nevím co dělat strašně mě to trápí na dítě jsme se strašně těšili a vůbec nevím jak to vydržet do pátku na ty výsledky. Nemáte někdo zkušenost s mimoděložním těhotenstvím? Priznaky rady? Strašně mě to trápí a nevím co dělat.

moxha
5. pro 2017

Ivousku pokud není hodnota hcg v krvi kolem 1000 pak na UZ nemusí být ještě nic vidět.Jinak mimoděložní těhotenství poznáš jen na UZ.

ivousek21
autor
5. pro 2017

Dnes mě vzali krev a nic neřekli a na další mám jid až ve čtvrtek a v pátek budou vysletky ale mě to hrozně hlodá nwm jak to do pátku mám vydržet

elwe
5. pro 2017

@ivousek21 mě taky doktorka strašila mimoděložním, ale prostě jen proto, že dokud není nic vidět, tak ta možnost vždycky je a čím dřív se to zjistí, tím lépe. Na kontrole po týdnu už byl normálně vidět váček a mimoděložní se vyloučilo. Jsi ještě hodně na začátku, a není nic divného, že nic nejde vidět, tak nemusíš mít strach, šance, že je to mimoděložní, je malá.

ivousek21
autor
5. pro 2017

Děkuju moc

kafr
5. pro 2017

Jestli to dobre pocitam, tak jsi ve 4/5tt? Me si mudr zvala na ultrazvuk az v 6tt, aby bylo vubec co videt... Myslim, ze te doktor strasi zbytecne 😠
Neboj, vsechno muze byt jinak 😉

ivca87
5. pro 2017

@ivousek21 Já byla na prvním UTZ v 5tt a nebylo vidět vůbec nic, až na dalším UTZ v 8tt bylo miminko hezky vidět. Takže podle mě je prostě jenom brzo 😉

konik4525
5. pro 2017