Ahoj, mám o 4 dny zpožděnou menstruaci, dnes jsem odpoledne malinko zašpinila, ale břicho mě nebolí, premenstruační syndrom se nedostavil a že ho mám normálně nepřehlédnutelný 😉 myslíte si že je ještě možné že by to bylo zahnízďování vajíčka? Ovulace byla kolem 28.7. Zkoušíme to první měsíc, tak jsem v tomhle nováček. Jinak jsem nevydržela a udělala jsem si test hned 1.den zpoždění a samozřejmě tam nebylo nic. Ale naděje umírá poslední... Co si myslíte? Díky za radu.
@berenika5 Ano naděje ještě je, zaleží i na testech asi bych zkusila ještě jeden třeba zítra ráno jinou značku 😉
pokud byla ovu 28.7 už by měl být duch na testu
@sarkad2856 ovu mela kolem 28.7., nevi presne 😉
@berenika5 to spineni muze byt, pokud nezacnes krvacet. Testni rano, testem 10, pripadne po vikendu ClerBlue digital 🙂
Drzim pesti! 😉
Ovu se dá poznat na den přesně? Jinak moc díky za podporu ale vypadá to spíš ze se to rozjede a bude z toho potvora
Ovu se dá poznat na den přesně? Jinak moc díky za podporu ale vypadá to spíš ze se to rozjede a bude z toho potvora ☹
@berenika5 Ahoj, ano, ovulace se dá poznat přesně. Já jsem v tomhle relativně začátečník, tak tě raději odkážu sem: https://www.modrykonik.cz/ovulace/
Damae, děkuji 🙂
Jinak potvora se dostavila v plné síle ☹ tak hold to zkusíme příští měsíc 🙂
@berenika5 To mě mrzí, příště to jistě výjde 😉
Jak zjistíte, že máte ovulaci?
Čekání na dva proužky na těhotenském testu není někdy jednoduché. Určitě se vám bude hodit pár informací, jak poznat, že přišel ten správný plodný den na početí potomka
Osud si s námi někdy podivně zahrává. Někomu stačí projít kolem chlapa a budoucí potomek je na světě. Někdo to stále zkouší a ono nic. Třicetileté ženy bez dětí závidí osmnáctiletým maminkám kočárek v parku. (A ty osmnáctileté maminky závidí těm třicetiletým perfektní postavu a skvěle střižený kostým.) Proč já musím stále jen čekat? Jak často některé z nás tato otázka napadá? A kolik bezdětných párů si každý den klade dotaz:
Jak mám otěhotnět?