Jsem těhotná?

paju_s
24. bře 2019

Hezkou neděli, s manželem jsme se začali snažit p miminko teprve nedavno, takže jsem tu nováček 🙂 nicméně do MS mi zbývá ještě par dni, ale znáte to..nedalo mi to. Nicméně, co myslite? Přijde mi zvláštní ze čárka vlevo není "cela" silně růžová, není to vadný test?v pravo ducha vidím..co vy?

jitulka87
24. bře 2019

Gratuluji, test je pozitivni a drzim pesti, at ms uz nedorazi.

slunecnice358
24. bře 2019

@paju_s vypadá to nějak zvláštně, to ano, ale druhá čárka vidět je 👍🏻

lucifux
24. bře 2019

Nějaký ten test už mám za sebou, a věřím, že zrovna ten tvůj je pozitivní. Když nedorazí MS tak je to jasné 🙂

lovely21
25. bře 2019

Ahoj, dnes jsem měla dostat MS. Nedostala, tak jsem hned udělala test. Mohu předpokládat, že je to pozitivní? 🙂 Už tomu po té době trochu nevěřim..

jitulka87
25. bře 2019

@lovely21 jasne ze pozitivni 😂

lovely21
25. bře 2019

@jitulka87 Myslela jsem si to, spíš jsem to chtěla slyšet od někoho jiného 😀 Díky

balogis
26. bře 2019

@paju_s já vidím na první pohled,tady to už není ani lovení duchů ale světla čárka 😊

paju_s
autor
26. bře 2019

Děkuji vám všem, ani nevíte jak bych si přála,kdyby to vyšlo, ale zkoušela jsem test jiné značky (Pepino) a ten negativni..tak zítra ráno ještě zkusim tento mamatest a uvidíme, i když vim..je brzo, MS ma přijít az tak o víkendu.. 🙂 ale znáte to..nedockavci 😀

hasara33
26. bře 2019

@paju_s ahoj, hele testuj spíš mamatestem, protože Pepino má podstatně méně barviva 😉 já třeba měla na mamatestu testovací čárku výraznější než tu kontrolní, ale u Pepina byla vždy ta testovací o dost slabší a to i když už jsem měla těhu potvrzené gynekologem 😉 takže za mě jsou Pepino sr*če

paju_s
autor
26. bře 2019

@hasara33 to jsem také ted četla v mnoha diskuzich, jak jsem nad tím přemýšlela ze pepino neee-eee..tak budu doufat, ze je to tak a ráno uvidim :D děkuji:*

krasna_neznama86
26. bře 2019

@hasara33 mne treba mamma test nic neukazal a jiny uz jo... Mela jsem z benu testy