Je TT pozitivní?

sjudeen20
6. pro 2023

Ahoj holky, jsem tu nová. Mám zpožděnou menstruaci 21dní. Občas zpoždění mívám, ale vždy max. týden. Po 15 dnech jsem si dělala TT a byl negativní. Zopakovala jsem po 17 dnech a výsledek stejný. Objednala jsem se tedy k lékaři, aby se ba tu mou menstruaci podíval a dnes po 21 dnech k němu mám jít. Jen jsem si pro jistotu ráno udělala ještě jeden TT a vyšel takto. Myslíte, že je pozitivní?

luciesofiealex
6. pro 2023

Ano je

helen_h
6. pro 2023

test vypadá pozitivní, ale ten průběh je podivný, kdy by tedy byly ty plodné dny... Možná raději počítat s tím, že to asi nebude progresivní těhotenství.

sjudeen20
autor
6. pro 2023

@helen_h Nemohla nastat ovulace zkrátka jenom o dost pozdeji? Mela jsem antibiotika na mocovy mechyr, tak nevím, jestli jsem si tím nemohla oddalit ovu?.🫣😏

lencaa11
6. pro 2023

@sjudeen20 je pozitivní ☘️☘️💜

helen_h
6. pro 2023

Leda by tedy ovulace byla fakt brzy, tak ten 7. den cyklu, pak by to možné bylo

misha31
6. pro 2023

Je pozitivni, ovu se mohla opravdu posunout, kdyz nejsou pravidelne cykly ci z duvodu nemoci. Drzim pesti

sjudeen20
autor
26. čer 2024

@helen_h Tak nakonec to bylo opravdu tak, že jsem měla o skoro tři týdny opožděnou ovulaci. Test byl pozitivní a těhotenství je progresivní.🍀 Za měsíc se mi má můj malý zázrak narodit.🤍🤍 Ne vše asi musí být tabulkové. 🙂

helen_h
27. čer 2024

@sjudeen20 Posun o tři týdny, to už je skoro jak další cyklus, proto ty počty vůbec nevycházely, to je neuvěřitelné 🙏 🍀

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu

Zjisti víc o svém těhotenství: Těhotenství týden po týdnu. Neznáš týden těhotenství? Vypočítej si ho v Těhotenské kalkulačce.

Přečti si vše, co potřebuješ vědět pro zdárné otěhotnění.
Naše maminky sepsaly skvělé rady, jak otěhotnět.
Důležité je také znát příznaky těhotenství.
Zjisti, kdy má žena plodné dny zde.
Kdy a jak používat těhotenský test?
Modrý koník vám případně napoví i při neplodnosti.