Ahoj, jsem na začátku 2. trimestru a pracuji jako učitelka ve školce. Ze začátku školního roku by mě ani nenapadlo jít z práce dřív než to bude nutné, ale teď o tom opravdu přemýšlím. Hnes zpočátku šk. roku se u nás ve školce totiž rozjelo nachlazení a virozy a mě to bohužel dostihlo též, tak jsem šla na pár dní na neschopenku. A teď přemýšlím, jestli tam opravdu zůstat nebo se raději šetřit, protože ikdyz jsem byla zdravá celkem mě ta práce hodně unavovala a rozhodně nepracuji na 100 % což mě mrzí... Budu ráda za vaše rady, zkušenosti, názory 🙂
@klarafucikova jj,ležela jsem přes noc nemocnici a dobrý. Teď už jsem ve 30 týdnů. Miluju tu práci,opravdu pohodová pěkná práce,ale svoje dítě miluju víc. U mě hlavně hrála roli ta únava ,mívám nižší tlak .být tebou zůstanu doma. Ten podzim v MŠ,to jsou nudle,kašle ale taky třeba spalova angína že jo.... Já mám dva kluky ještě,9 a 13 let a už jsou oba doma s nudlí.😬
Možná i podle toho, jestli třeba mají za tebe náhradu? Každopádně doporucuju mód mohe dítě na prvním místě, vsechno ostatní pak - takže treva v práci zůstat, ale jet na půl plynu. Stres k sobě nepouštet, nic netahat, pracovat méně zodpovědně, případně jít občas na neschopenku na pár dní.
@klarafucikova byla jsem v práci až do konce. Termín jsem měla v prosinci. V červnu jsme to měli s dětma dost náročné, byla jsem u předškoláků. Dlouhé výlety, spaní v MŠ, ale pak byly prázdniny, tak si člověk odpočinul. Nejhorší bylo září. To všude lítaly rotaviry, virózy apod. Odcházela jsem začátkem října na MD. Upřímně jsem určitě nepracovala na 100%, necvičila jsem tolik s dětma, pak jsem flákala i vycházky a byly jsme spíš na hřišti 😀 ale záleží hlavně na tom jak se člověk sám cítí a nešla bych za hranici svých možností.
Když jsem ráno přebírala malé děti než jsme se rozdělili, tak jsem slušně některým vysvětlila, že nebudu děti nosit a ani brát rodičům z náruče apod. Ani jednou jsem se nesetkala s nepochopením ☺️