Těhotenství v MŠ. Zůstat nebo se raději šetřit?

klarafucikova
10. zář 2021

Ahoj, jsem na začátku 2. trimestru a pracuji jako učitelka ve školce. Ze začátku školního roku by mě ani nenapadlo jít z práce dřív než to bude nutné, ale teď o tom opravdu přemýšlím. Hnes zpočátku šk. roku se u nás ve školce totiž rozjelo nachlazení a virozy a mě to bohužel dostihlo též, tak jsem šla na pár dní na neschopenku. A teď přemýšlím, jestli tam opravdu zůstat nebo se raději šetřit, protože ikdyz jsem byla zdravá celkem mě ta práce hodně unavovala a rozhodně nepracuji na 100 % což mě mrzí... Budu ráda za vaše rady, zkušenosti, názory 🙂

sylvka
10. zář 2021

@klarafucikova byla jsem ve stejné situaci.jsem asistentka /teta v MŠ. Taky jsem si říkala ,jak krásně to zvládnu a prd. Na začátku prázdnin cca 20 týden,už jsem cítila že mám dost,unavená,protivná,zvedla jsem víko obědu 🤮až se mi jednou stalo,že jsem cestou z práce upadla na břicho . A v tu chvíli strachu mi svítilo,o co se vlastně snazim?! Kdyby se jí Něco stalo...je mi 35 let...okamžitě jsem nastoupila nemocenskou a udělala jsem nejlíp.

klarafucikova
autor
Autor odpověď smazal
Zobraz
sylvka
10. zář 2021

@klarafucikova jj,ležela jsem přes noc nemocnici a dobrý. Teď už jsem ve 30 týdnů. Miluju tu práci,opravdu pohodová pěkná práce,ale svoje dítě miluju víc. U mě hlavně hrála roli ta únava ,mívám nižší tlak .být tebou zůstanu doma. Ten podzim v MŠ,to jsou nudle,kašle ale taky třeba spalova angína že jo.... Já mám dva kluky ještě,9 a 13 let a už jsou oba doma s nudlí.😬

zuzekk
10. zář 2021

Možná i podle toho, jestli třeba mají za tebe náhradu? Každopádně doporucuju mód mohe dítě na prvním místě, vsechno ostatní pak - takže treva v práci zůstat, ale jet na půl plynu. Stres k sobě nepouštet, nic netahat, pracovat méně zodpovědně, případně jít občas na neschopenku na pár dní.

zuzroko
12. zář 2021