ahoj, mám takový dotaz. S přítelem se chceme snažit o dítě. Je mi za chvíli 24 příteli 23. Máme svůj byt, oba dva práci, ale studuji ještě dálkově mgr na VŠ. Čeká mě ještě rok a půl. Mám dost gynekologických problému byla jsem i na laparoskopii s vaječníkama, doktorka mi doporučuje moc nečekat a my to tak taky cítíme. Moje máma mi ale aniž by něco tušila stále opakuje ať náhodou nejsem těhotná. Že by mi po porodu chyběl semestr školy a státnice, že bych to nedala, že mi nepomůže. Přítelova máma je doma, takže ta by nám pomohla kdykoliv. Já prostě nevím :( Jsme dospělí milujeme se finančně to zvládneme tak proč by ne? Děkuji za rady a odpovědi 🙂
@kokoska55 Se školou se to vždy dá nějak pořešit. Studuju dálkově a máme tam holky, které během studia porodily. Některé přerušily, jedna se rozhodla skončit, ale jsou i takové, které to normálně zvládají i s miminem. Ale ta podpora a pomoc rodiny je opravdu důležitá, bez toho asi nepůjde. Já jsem začala studovat už s dětmi, ale byly malé, ještě nechodily do školky, a kdyby mi moje mamka nepomáhala, prostě by to nešlo. Takže bych se domluvila s přítelovou maminkou, jestli by pomohla a jak by ta pomoc případně vypadala.
@jaja01k Tak já čtu "oba dva máme práci" = finančně zajištění jsou, bydliště Praha 1 = možnosti hlídání, i kdyby nepomohla rodina (v Praze jsou i "školky" pro děti od narození, aspoň tedy doufám, že ta, co mám pár kroků od bytu, není jediná v Praze). Prostě i bez podpory rodiny se dá škola studovat i s dítětem. Možná si to představuji naivně, ale mám pocit, že s dítětem je to skoro lepší než když žena chodí na plný úvazek do práce. Samozřejmě záleží na škole a věku, ale ve 23 letech to do té hlavy ještě docela leze.