Ahoj všem,
Akorát jsem odešla od své lékařky a jsem taková nesvá.
Před 14dny jsem byla na roční prohlídce a říkala, že je "možné", že mám polyp a že by ráda udělala kontrolní utz.
Objednala jsem se na dnešek, kdy už je i po ovulaci atd.
Ovulovala jsem minulý víkend a proběhlo vše, co má .
Dneska jsem si lehla a doktorka říká - máte strašně vysokou sliznici, kdy jste měla periodu (tak jsem jí to řekla). Další otázka byla,zda mám silné krvácení - to jsem jí řekla, že ne. Opravdu si nemyslím, že je to nějak silné, ale copak já vím, co je pro lékaře silné ;)? Ani bolesti už nemívam.
Tak mě napadlo ji říct, že se snažíme a že teda naprosto chápu, že nepůjde vůbec nic poznat ještě, ale jestli to nemůže být třeba těhotenství. Řekla, že zcela jistě...
Teď k mému dotazu - opravdu by byla sliznice cca 11mm vysoká 5 den po potencionálnim oplodnění? Nebo to bude spise nějaký jiný problém s tou sliznici?
Ještě v autě jsem se ptala pana Googla, ale ten na mě plive odpovědi, které moc nechci vidět a všechny konci operací.
Děkuji všem předem za reakce - poprvé se snažíme velmi aktivně a já prostě nevím, co čekat nebo ani na co se doktorky ptát.
Krásný zbytek dne všem
Ahoj tady to přesně jsem řešila asi 3-4 měsíce zpět :D byla jsem na gynde se zpožděním ms a ona mi řekla že mám krásne vysokou sliznici. Já nevěděla co to značí,tak jsem se koukala a psala tady a buď to je že můžu být těhotná nebo to dostanu. No a nakonec jsem to dostala. Takže prostě musíš počkat.
@dendasubaristka počkám . Mě spíše zajímalo, jestli někdo ví, zda by to fakt bylo tak vysoké takhle brzo
.
10dni uteče a budu vědět
@hapajo no každá jsme jiná každý má jiný průběh ale po ovulaci začne ta sliznici dorůstat no. Tak uvidíš držím palce
Přečti si vše, co potřebuješ vědět pro zdárné otěhotnění.
Naše maminky sepsaly skvělé rady, jak otěhotnět.
Důležité je také znát příznaky těhotenství.
Zjisti, kdy má žena plodné dny zde.
Kdy a jak používat těhotenský test?