Těhotenství i přes negativní test

maddy27
28. lis 2018

Ahoj holky, potřebovala bych poradit. Snažíme se cca od konce prázdnin a zatím nic. Mám pocit, že se nějak nemůžeme trefit do ovulace. No a taky je to komplikované tím, že víceméně máme s přítelem každý práci i brigádu a já teda ještě dálkově studuju. Tento měsíc jsem to dostala o pár dní dřív, bylo to teda jen jeden den a pak špinění. V pátek jsem nedočkavě zkusila test, objevil se duch, ale až po pár hodinách. No v den, kdy jsem to měla dostat, jsem zkusila test a nic, úplně bílo. O pár dní později taky nic. Takže asi stresy a maximálně trochu bordel v cyklu. Akorát poslední dobou je mi furt nějak blbě, točí se mi hlava a je mi na zvracení. Myslíte že z toho ještě může něco být?

marketa1218
29. lis 2018

@maddy27 Ahoj, půl roku snažení se je ještě úplně v pořádku, z toho nebuď nijak špatná, vím o čem mluvím, my čekáme na miminko cca dva roky. Pokud se duch objevil až za několik hodin, to bych vůbec nepočítala jako pozitivní test. To už je hodně zkreslené. Jinak MS přišla nebo jsi to měla jenom ten jeden den? Podle mě opravu jenom rozházený cyklus, ale i přesto si můžeš zajít pro jistotu na gyndu 🙂.

maddy27
autor
29. lis 2018

@marketa1218 Ahoj, já si z toho nic nedělám, snažím se myslet pozitivně a nesoustředit se tolik na to. MS právě byla jen ten jeden den, pak přes noc nic, pak slabé špinění další den a pak už konec.

marketa1218
29. lis 2018

@maddy27 Já si taky vždycky říkám, že jsem v pohodě, ale v podvědomí stejně nejsem no. Ale uvidíš, nebo zkus zajít na krev jako samoplátce, jak to vypadá s hcg. Nebo ti krev může vzít gynekolog

karol1996
29. lis 2018