Stále stejná bazální teplota. Někdo stejná zkušenost?

jacinda
19. lis 2022

Ahoj,

chtěla bych se zeptat, zda má někdo zkušenost s tím, že mu během jednoho cyklu zůstala téměř stejná bazální teplota. Nemluvím tady o výkyvech v 0,01 ale o takovém tom klíči - před menstruací lehký pád, po ovulaci lehké navýšení atd.

Ted poslední cyklus jsem měla od ovulace 36,7,36,8. Když se blížil čas MS, pořád stejné. Tak si říkám, dobré znamení, že to neklesá. Jenže pak přišla ms a pořád 36,7 nebo dokonce 36,8. Ted mám pátý den a stále 36,7.

Neměřila jsem v minulosti vždy pečlivě, v tomto "oboru" jsem amatérem. Ale v předchozích cyklech jsem před ovulací měla většinou 36,3 nebo 36,4. Respektive jsem tam toto číslo zahlédla, protože jsem nikdy neměřila pravidelně (ovšem odpovídalo to rozmezí "fáze" cyklu).

Mám jinak PCOS a jsem sledovaná na ultrazvuku. Víte někdo, čím by to mohlo být? Nemoc, špatný spánek nebo prostě jen špatná technika měření? Nebo blbej teploměr :D mám pocit, že všechny digitály kromě toho snímacího jsou na nic. V puse naměřím třeba 36,1 nebo 36,3, tak si říkám, že to snad budu průměrovat :(
Dá se bazální teplota měřit i digitálním snímacím, nebo to vždycky musím vrazit dovnitř?

díky

gbp
19. lis 2022

@jacinda mam digi teplomer na mereni bazalni teploty s ohebnou spickou a presnosti mereni na 2 desetinna mista. a jak rikas, nejlepsi je "vrazit dovnitr" 😅🤭 vzdy ve stejny cas, vzdy hned po probuzeni, vzdy na stejnem miste. delas to tak?
muzes mit napr. anovulacni cyklus, s PCOS nemam zkusenost, tak to ti nepovim. uvidis jestli dojde ke zvyseni po ovulaci. taky pozor, ze byla zmena casu, takze ty vlastne treba meris ve stejny cas, ale pro telo je to o hodinu jinak.

jacinda
autor
19. lis 2022

@gbp casy jsou ruzne, to je pravda. Nekdy vstavam v 8, nekdy se probudim driv zmerim a pak jeste spim a tedka treba i v 10. Anovulacni cyklus snad ne, ms prislo normalne a beru ted clostyl. To by byl dobrej haluz od tela

gbp
19. lis 2022