Prosím, poradíte mi s ovu a BT grafem?

lentilka_09
17. dub 2021

Ahojte dievčatá 🙂 som začiatočník v meraní BT a aj v ovu testoch... môžte mi niekto pomôcť a pozrieť sa mi nato? Pohlavny styk sme mali v piatok večer, nedeľu ráno a v utorok večer, myslíte že sme to strafili? Ďakujem 💛

novacek21
17. dub 2021

Ahoj, podle mě to máš vše úplně ukázkově. Ovulace někdy během dne 11. 4., nejvíce sytý ovulační test dva dny předem. Držím palce 🙂 Krásně se ob den snažíte. Vajíčko vydrží tak 24 hodin k oplození po ovulaci a kvalitní sermie si chvíli počkají, ty méně kvalitní už méně.

lentilka_09
autor
17. dub 2021

@novacek21 a myslíš ze ten graf je zatiaľ v poriadku? Lebo dnes to nejako kleslo 😏

novacek21
17. dub 2021

Máš to ukázkové, klasická metoda je 6 po 3 a to ti ten tvůj graf ukazuje - ty čárky ti to dělí - 3 nízké teploty a pak 6 vysokých, takže podle tohodle ovulace proběhla 🙂 teď už je to na tom ostatním... ;)

madbetka
17. dub 2021

@novacek21 Jenže to pravidlo je obráceně, tři vysoké po šesti nízkých.

Nicméně pokud budeme předpokládat, že i 10 a 11DC byla teplota nižší, než 36,3°, tak je ovulace vyznačená správně. Pro příště je potřeba začít měřit dřív, ideálně hned po ms.

lentilka_09
autor
17. dub 2021

@madbetka hej hej, neskoro som sa zobudila s tým meraním 😄

madbetka
17. dub 2021

@lentilka_09 Nevadí, podle mě je to hezký graf a celkem se dá odhadnout, že ty teploty byly předtím také nízké. Ale s úplnou jistotou se z něj ovulace potvrdit nedá. Tak příští cyklus 🙂 I když vlastně spíš přeji, ať už žádný další nepřijde. Myslím, že jste to trefili úplně ideálně, tak držím palce 🙂

lentilka_09
autor
17. dub 2021

@madbetka este som zabudla poznamenať ze ovulaciu mam potvrdenú od dr...bola som v utorok na sone a povedal ze ovu bola a tvorí sa žlté teliesko ze tak 2-3 dni dozadu bola...

lentilka_09
autor
17. dub 2021

@madbetka ďakujem ❤️

novacek21
17. dub 2021

@madbetka A no jo, si to pletu 🙂

lentilka_09
autor
18. dub 2021

Dnes takto

michaelarousova