Problémy po mimodeložním. Zadařilo se Vám pak některé?

andy9999
22. únor 2020

Ahoj holky, prosím o radu, v červenci jsem prodělala mimoděložní těhotentství lékař mi doporučil počkat půl roku než se začneme snažit znovu.Od té doby mi předepisuje pořad nějaké léky na infekce, bakterie a já nevím co. Docházím do Pronatalu a díky podpoře Femary a Ovitrele se mi loni podařilo 3 otěhotnět, bohužel dvakrát zamlklé a jednou to mimoděložní. Po mimoděložním jsou jen potíže. Infekce, zánět, bakterie a prý i špatně prostředí. V Pronatalu nás poslali na imunologii, ale díky lékům jsem se tam ještě nedostala. Nikdy před tím jsem tyhle problémy neměla. Měla jste některá taky tyhle potíže a nakonec se vám zadařilo? Jsem už opravdu zoufalá snažíme se přes 3roky a loni už to vypadalo nadějně a pak nemocnice z toho jsem byla hodně špatná a když jsem se z toho dostala myslela jsem že mám nejhorší za sebou. Bohužel tenhle kolotoč vyšetření a následných léku je daleko náročnější na psychiku. Navíc mi lékař řekl ze díky potížím a nepravidelné ms se mi otěhotnět stejně nepodaří. Prosím jestli některá zažila něco podobného dopadlo to nakonec dobře? Ztrácím není naději.😔😔

jasmina1992
22. únor 2020

@andy9999 ahoj ja měla mimodeložní před rokem a tři měsíce po tom se podařilo ale nastal volný potrat do Ms .Při tom mimodě...mi byl odebran vejcovod ....snažíme se dva roky a defakto jsem nam podařilo jedno mimo a potrat věřím že se nam zadaři bez léků atd .....spíme spolu jak se nam chce dvě děti už mám.

andy9999
autor
22. únor 2020

@jasmina1992 no mi zatím nedostali ani šanci to zkusit... bohužel se snažíme o první a o ti víc by jsme si ti prali

zuzaadol
23. únor 2020

@andy9999: ahoj, na záněty krásně pomáhá kontryhelovy čaj, přidej kapky gynex ty pomáhají i na duši a já ještě používala tu mast co patří k nim cytovital nebo tak nějak. Za zkoušku nic nedáš. Já po 4×neúspěšné hormonální léčbě otěhotněla po měsíci tohoto mixu. Drž se

andy9999
autor
24. únor 2020