Pravidelná menstruace. Proč mi dr.doporučuje i tak hormony?

emamir
24. říj 2019

Milé holky, dnes jsem přišla od gynekologa, kde jsem byla poprvé (předchozí gynekolog již neordinuje) a musím říct, že jsem značně v rozpacích. S přítelem se snažíme o dítě tři měsíce, vše jsem s lékařem prodiskutovala a zarazila mě jedna věc. Mé menstruační cykly jsou pravidelné (každý měsíc), ale rozmezí, kdy to dostanu, se liší. Občas to dostanu 29 den, občas 33 den. Vždy je rozmezí max. pěti dnů (min 29, max 33). Je v tom nějaký problém?🤔 Měla jsem vždy za to, že mírné odchylky jsou běžné, nejsme přece stroje. Gynekolog mi ovšem nabídl nějaké hormony, které mi "mohou pomoct". Já ovšem tělo nechci zatěžovat žádnými hormonami (antikoncepci jsem nikdy nebrala) a myslím si, že to byl od pana doktora spíše "byznys" tah.
Hlavou mi to ovšem šrotuje a zneklidnilo mě to. Máte některá zkušenosti? Braly jste nějaké hormony? Popřípadě otěhotněly jste s cykly, kde byly mírne odchylky? Potřebuji nějaké uklidnění 👍🏼

nafuka
24. říj 2019

Gynekolog si chce leda nahrabat. Já taky nemám menstruaci na den přesně a otěhotněla jsem ve 30 hned na první pokus. Antinu jsem nikdy dlouhodobě nebrala.

emamir
autor
24. říj 2019

@nafuka taky mám z toho takový pocit. Děkuji za názor a odpověď!🙂

eithelwing
24. říj 2019

Můj gynekolog se ptal na pravidelnost menstruace. Také mívám rozptyl pěti dnů, výjimečněi víc. Označila jsem to za pravidelnou, on se mi vysmál. I tak si za tím stojím. Vždy bezpečně poznám, kdy mi to přijde. Poznám, kdy mám ovulaci. Prostě znám své tělo, a to mi přijde důležitější, než aby mi ms chodila jak hodinky. To by se spíš líbilo chlapům. :D
Na ms, aspoň u mě, může mít vliv spoustu věcí - stres, jídelníček, nemoc, změna prostředí.

jituli84
24. říj 2019

já měla pravidelnou +- 1 den, když byl stres zpozdila se mi třeba o týden

gruyerre
24. říj 2019