Přeji krásné ráno.. měla bych na Vás prosím rychlý dotaz. Od 11DC jsem si dělala ovulační testy a dnes ráno (17DC) mi vyšly pěkné čárky. Takové jsem ještě neměla (co zkouším testovat poslední 3 mesice). Predchozi byl 16DC odpoledne negativni. Můžu už ten dnešní ranní považovat za pozitivní výsledek? A hlavní otázka, je možnost otěhotnění,když bude sex až večer? Když už bude třeba po ovulaci? Jestli trvá jen několik hodin, nejsem si jistá,jestli do večera ještě bude a jestli to může vyjit ještě i potom? Budu rada za vaše zkušenosti, v hlidani ovulace jsem začátečník...mějte hezky den
Test krásný, klidně dneska něho zítra zkuste... Nám se zadařilo, když jsme jeden den měli sex a teprve druhý den jsem měla pozitivní test... Byl to jediný sex cca během dvou týdnů, nevěřila jsem, že by to vyšlo
@zet83 aha, tak to já zkusila v 7 ráno, už včera večer mě bolel podbrisek,tak mě napadlo,jestli to může být ovulace..takže to může být falešne pozitivní?
@zet83 a děkuji, já měla za to,ze jak vyjdou dvě stejne čárky,tak je ovulace teď, ne že teprve bude za 24-48hodin no jsem v tom nováček, děkuji za rady
@jako_mala_holka děkuji, tak to vám vyšlo krasne, hned na poprvé?
@zlaticko22 ano, jen jsme si řekli, že zkusíme a hned to bylo, teď začínám druhý trimestr první dcerka nám trvala skoro rok, tak jsme to takhle opravdu nečekali
@zlaticko22 falešně pozitivní to nebude, ale opravdu je lepší je dělat mezi 10h ráno a 20h večer, ovulace je pak po pozitivním testu do cca 48h ... Ale ony ty spermie si umí počkat i pár dní
@jako_mala_holka tak to je krásné, že to vyšlo tak rychle gratuluji... já jsem brala dlouho HA, tak se teď v podstatě učím poznat své tělo a cyklus, bála jsem se, že třeba ovulaci mít ani nebudu, mám po vysazení prášků dlouhé cykly 33-40 dní, tak se snažím to dát nějak dokupy a dnes jsem byla úplně šťastná, když jsem viděla, že joooo že ta ovulace probíhá :D