Ahoj ženy,
Je tu někdo ze zdravotnictví?
Dnes jsem byla na pohovoru pozice pečovatelka v domově seniorů.
Jsem přijatá ❤️.
Nic méně se snažíme o miminko. Otázka zní je vhodné se nechat očkovat na covid? Na žloutenku mě očkovat budou tam je povinnost a nevím jestli pak nebude povinnost na covid.
Všem děkuji za odpověď 🎀
Pokud se snažíte, máte po očkování asi na dva měsíce přerušit snažení, nedoporučuje se snažit hnedka. Podobná diskuze tu už byla.🙂
@supermatka Uz se tu psalo. Po ockovani to chce chvili pockat.
Děkuji moc za informace 😉
Ty diskuze o tom, že by se mělo čekat, jsem viděla, ale nebylo to ničím podložené, pokud si dobře vzpomínám, nebo pokud to nebyla jiná diskuze. Mně doktorka říkala, že žádné čekání není třeba.
@gruyerre děkuji, já hlavně nevím zda to nebudu mít povinné jako pečovatelka v domově důchodců na žloutenku prý musím být očkovaná to je povinné. Bojím se a říkat jim ze plánuji otěhotnění nechci
@supermatka řešila jsem to samé. Jsem učitelka a už skoro rok se snažíme o miminko. Konzultovala jsem to se svým imunologem, ke kterému docházím a dle jeho slov je zbytečný risk nechat se očkovat, pokud se snažíme, nebo bych byla těhotná. Nejlépe teda, jít na očkování až po dětech. Takže já osobně, dokud mi to nenařídí zaměstnavatel (což si myslím, že určitě v brzké době nehrozí), tak do toho dobrovolně nejdu.
@supermatka to chápu, že není úplně nejlepší na úvod hlásit, že se snažíš o miminko 😁. Já se nechám očkovat právě proto, abych mohla otěhotnět, resp. abych mohla být v těhotenství klidnější a chodit dál do práce, kde mám celkem velké riziko nákazy.
@gruyerre nakonec jsme se s manželem shodli že očkování v případném těhotenství nebude problém.. Naopak horší dostat žloutenku nebo covid a nakazit i rodinu ❤️. Přeji ať se vše vydaří včetně příchodu miminka😊. Myslím že děláš dobře
@barulinka20 já čekám že mě to stejně nařídí. Budu pracovat s rizikovou skupinou
Očkování na Covid povinné není, nikdo ti to nenařídí.