Negativní ovulační testy, máte zkušenost?

danchacha
2. zář 2015

Ahoj holky,
omlouvámse, jestli se dotaz opakuje, jsem tu nováček a snažila jsem se hledat podobný příspěvek, ale nenašla jsem, vždy se něco lišilo.
S přítelem se snažíme (teprve) 3 měsíce, nicméně poslední 2 měsíce jsem si dělala ovulační testy a ono ejhle - ani jeden měsíc jsem nenašla čárku stejně silnou nebo silnější než je ta testovací - a to jsem testovala pravidelně každý den po několik dní. Nějaký nárust (a pak zas pokles) tam sice byl, ale nikde ne takový, aby byla stejně silná, nebo silnější.
Zároveň se mi poslední 2 měsíce o 4 dny posunula MS a je taky o dost bolestivější než dříve. Dříve byla vždy na den přesně...
Jsem z toho trochu zmatená. Máte někdo podobnou zkušenost? Myslíte, že bych se o tom měla poradit s lékařem, nebo tomu ještě nechat čas? Nechci to hrotit, ale teď jsem zas někde četla článek od nějakého gynekologa, že pokud má žena podezření, že nemá ovulaci, tak nemá čekat rok, než půjde k lékaři... tak nevím....

saga100
2. zář 2015

@danchacha Take jsem nemela ukazkove ovulacni testy, ale doktor mi dle UTZ rikal, ze pohoda, ze ovulace probiha. Akorat stejne porad nic ☹

jasmina44
2. zář 2015

@danchacha mám to samé, ale já se rozhodla, že navštívím gynekologa, jdu normálně na prevenci, tak se hned zeptám, v dubnu jsem vysadila HAK a právě se bojím, jestli nemám anovulační cykly, tak jsem si teďka začla měřit BT a uvidím, třeba se o sobě dozvím víc

danchacha
autor
2. zář 2015

@jasmina44 já mám právě ještě do prevence čas, ale uvažuji, že půjdu hold dřív...antikoncepci neberu už víc jak 5 let, chránili jsme se jinak, takže s tím to souvislost mít u mě nebude... Kdy jdeš na kontrolu? Když tak pak dej vědět, co ti řekl... jinak bazální teplotu tu dnes taky studuju, taky to vyzkouším, jestli ta řekne něco víc...
@saga100 tak aspoň máš klid, že toto je OK a jde snad jen o správné načasování... Jak dlouho se pokoušíte?

jasmina44
2. zář 2015