Mohu být těhotná? Mám nepravidelný cyklus

unicorn2332
17. čer 2018

Ahojky holky. Je mi jasné, že těchto dotazů je tady mraky, ale ja bych se přece jen chtěla zeptat na můj případ. Nikdy jsem si o plodnosti/ovulaci moc nezjišťovala, tudíž jsem úplný nováček.
S manželem jsme se nyní pokusili o mimi. ( 3 roky neberu HA). Cyklus mám "nepravidelný"- od prosince to bylo 26 dní a pak 26, 27, 25, 26 a naposl. 27. Menstruace 6 dní a posl. začala 5.6.
15.6. jsem začala mít od rána průhledný výtok a tak jsme to zkusili. Přála bych si poradit zdali to bylo akorat či brzo. A jaká je pravděpodobnost, že to vyšlo?

hlasimse
17. čer 2018

@unicorn2332 Možné to je, ale také je dost možné, že už bylo po ovulaci...

linusha
17. čer 2018

Po dvou dnech ti nikdo neřekne že jo nebo ne. Mohlo Vám to vyjít ale taky nemuselo. Být tebou bych se na to neupínala. Pokud chceš mít přehled do budoucna tak si můžeš měřit bazální teplotu ale nedá ti výsledek za měsíc.

unicorn2332
autor
17. čer 2018

@hlasimse uz po? Ja jsem teda koukala na mou "chytrou" appku 😃 a tím se trochu řídila, ale raději se zeptám ženských. Měli jsme styk ještě 11.6. ale to byl den po MS a mě se ukázal jako neplodný. Tak nevím 🙁

unicorn2332
autor
17. čer 2018

@linusha je mi to jasné, že po dvou dnech těžko, že musím počkat ☺ jen jsem chtěla vědět pravděpodobnost.

linusha
17. čer 2018

@unicorn2332 ona i ta pravděpodobnost je velmi proměnlivá a záleží na mnoho dalších okolnostech, někomu to vyjde na první dobrou a někomu ne 🙂 Počítala bych spíše s tou horší variantou.

hlasimse
17. čer 2018