Jak dlouho jste otěhotněli po potratu jsem po potratu 21tt v červenci . A byla jsem teď těhotná ale neudrželi se 😪
@sluckynek to mě mrzí. Myslím že pokud nemáte žádný problém,tak klidně po šestinedělí. I mě doktor řekl,že ty mýty až po půl roce už neplatí a tahle doba je ideální,prý je tam jakoby pohnojeno. Ale zas az tak moc se na to neupinejte,protože nam se zadarilo a asi po deseti měsících. Moc držím palce.
Zt, vyvolávaný porod s revizí v 19 tt. Tři měsíce jsme počkali,a povedlo se hned. Teď jsem 30 tt a zatím vše v pořádku. Důvod zt se nezjistil.
@klarinka10 stačí 2 ms a třetí měsíc jsem byla se souhlasem lékaře znovu těhotná ;o)
3 měsíce, u pokročilejšího těhotenství se doporučuje až 6 měsíců
Nám říkali v porodnici 3-6 měsíců,tím že to byl 5 měsíc a s revizí. Na kontrole vše ok,ms přišla 31 dní po revizi, Dr říkal že ještě aspoň jednu a můžeme. Já jsem měřila bt,a myslím že první dva cykly byly bez ovulace. Pak už dobrý,a po třetí ms jsme to zkusili a povedlo se hned. Brala jsem Inofolic.
Já potratila spontánně v 9tt loni v listopadu a teď mi tu spinká 18denni miminko ☺.
Bylo mi řečeno 3-6 měsíců teď jsem otěhotněla a znovu potratila dva plody 😥
V prvním případě toxoplasmóza údajná náhoda po pitvě zjištěna trombóza pupečníku teď se neví jsem objednaná na hematologii
Já jsem potratila v 7. týdnu, dodrželi jsme šestinedělí, v 2. cyklu se nepovedlo (asi nebyla ovulace), ale v 3. již ano. Pomalu končím 1. trimestr.
Moc me to mrzi ;( mam za sebou ZT v 9tt, vubec si nedovedu predstavit prijit o miminko jako vy, v pozdejsim tydnu......a pak jeste jednou:((( ale k tematu - po revizi jsem nechala probehnout 2 menstruace a treti uz neprisla, mame syna. Moc vam drzim vsechny palce, aby to priste uz skoncilo miminkem !
@nikolaamiminko já měla teď potvrzené dvě fazolky 6+2 čtyři dny nato jsem potratila 😪