Ahoj holky,
Nejdřív se Vám představím, jmenuji se Daniela a je mi 22 let, mám přítele kterému je 30. Rok a půl jsme se snažili o dítě, přítel podstoupil vyšetření s výborným výsledkem, já byla na hormonalnim grafu, kde bylo taky vše v pořádku. Ovulaci jsem měla každý měsíc potvrzenou UTZ, měsíčky pravidelné. Nějak od ledna 2018 jsem se začala o těhotenství zajímat, jedla jsem různé vitaminy plus přípravky na podporu otěhotnění, přítel zobal zinek. Od ledna až do teď každý měsíc zklamání, jelikož menstruace stále přicházela i přes to, že jsme se snažili pravidelně každý měsíc v době Ovulace a i mimo Ovulaci jsme se tulili, přes to pořad nic. Dneska bohužel přišlo ještě větší zklamání, šla jsem k lékaři, kde jsem byla objednána a ten mi už vypsal žadanku do IVF, mysli si, že moji příčinou jsou nepruchozi vejcovody, ale zase to 100% vědět nemůže. Neměla jste některá z Vás s tímhle zkušenost? Celkem se bojím, protože jsem si vždy prala otěhotnět přirozenou cestou a ne umělým oplodnenim. ☹️ Nevím jak to funguje, celkem se obavám toho, že budou chtít hned abych šla na uměle oplodnění, což nechci a chci spis nechat se poradně vyšetřit, přece jenom muže být něco na vejcovodech co se dá odstranit a já pak budu moc otěhotnět přirozenou cestou. Nikdy jsem nevěřila tomu, že otěhotnění bude něco složitého, ale po skoro roce a půl snažení, jsem si jistá toho, že to tak jednoduché není. Každopádně jsem z toho špatná a smutná , strašně mě mrzí to, že nikdo z Naši rodiny žádný problém neměl a já ho teď mám i přes to, ze jsem chodila cvičit , žila zdravě. Vím, že se to třeba vyřeší , ze bude nějaký způsob, ale pro mě to je teď celkem zlom. Vůbec nevím co Nás čeká a jak dlouho to bude ještě trvat. Pokud některá z Vás byla někdy na laparoskopii vejcovodu, budu opravdu velice rada za každou cennou radu holky! 😊 Hezky den Všem.