Holky, jsem objednaná na revizi až na pondělí, zítra ani v jedné ze 3 nemocnic neměli prostě místo. A tak se ptám, mám mít strach, že se něco přes víkend stane, když je tam ten hematom? A druhá otázka potřebuji hned v úterý jít do práce, jsem učitelka, nic těžkého a složitého, příprava třídy, myslíte, že do práce můžu? Mám ze všeho obavy..
@1306 Asi jsi byla teprve na začátku, když jde o prázdný gestační váček, že? V takovém případě je riziko, že se něco stane přes víkend, minimální. Tělo si umí v rané fázi s nevydařeným těhotenstvím pomoci i samo, možná se ti rozjede spontánní potrat (ale možná spíš ne, většinou to docela trvá). Sleduj teplotu, bolesti, kdybys měla horečku, velké bolesti nebo veliké krvácení, tak raději pohotovost.
Já bych den po revizi do práce nešla, necítila jsem se dobře fyzicky ani psychicky a krvácela jsem, ale také jsem byla na revizi po těhotenství v 15 tt, takže ta rekonvalescence byla složitější.
Měla bych být 7+0, ale to, ze je tam jen prázdný váček vím už od 5+0, hcg totiž nestoupalo tak, jak by mělo, takže jsem už od toho 5tt smířená a tím, že to prostě nedopadlo, dr mi řekl minulý týden ve čtvrtek, že by to mohlo odejít samo, ale dnes po týdnu od kontroly mi právě řekl, že se tam udělal i ten hematom a že to je na revizi. Zítra máme jet 200km mrknout se na stěně, tak mám jen strach, aby se něco nestalo, jinak psychicky jsem na tom dobře, revizi uz jsem mela, jen nechci zameskat a hlavne v praci vysvetlovat, co se zase stalo....
@1306
ne,s hematomem do prace nemuzes,je to vysoke riziko potratu.me bylo receno,ze mam sedet s nohama nahore a nic nedelat a ani tak mi nikdo nezaruci,ze nepotratim.nohy nahore nemyslim doslovne samozrejme :D
@zelenaesmolda ona ale neresi rizikove tehotenstvi. Gestacni vacek je prazdny a ceka na revizi.
@zelenaesmolda Ale paní řeší úplně něco jiného. V těhotenství je to samozřejmě rizikové.