Hematom a prázdný gestační váček. Mám mít strach?

1306
22. srp 2019

Holky, jsem objednaná na revizi až na pondělí, zítra ani v jedné ze 3 nemocnic neměli prostě místo. A tak se ptám, mám mít strach, že se něco přes víkend stane, když je tam ten hematom? A druhá otázka potřebuji hned v úterý jít do práce, jsem učitelka, nic těžkého a složitého, příprava třídy, myslíte, že do práce můžu? Mám ze všeho obavy..

kiki1912
22. srp 2019

@1306 v kolikátém tt jsi?

vineta
22. srp 2019

@1306 Asi jsi byla teprve na začátku, když jde o prázdný gestační váček, že? V takovém případě je riziko, že se něco stane přes víkend, minimální. Tělo si umí v rané fázi s nevydařeným těhotenstvím pomoci i samo, možná se ti rozjede spontánní potrat (ale možná spíš ne, většinou to docela trvá). Sleduj teplotu, bolesti, kdybys měla horečku, velké bolesti nebo veliké krvácení, tak raději pohotovost.
Já bych den po revizi do práce nešla, necítila jsem se dobře fyzicky ani psychicky a krvácela jsem, ale také jsem byla na revizi po těhotenství v 15 tt, takže ta rekonvalescence byla složitější.

1306
autor
22. srp 2019

Měla bych být 7+0, ale to, ze je tam jen prázdný váček vím už od 5+0, hcg totiž nestoupalo tak, jak by mělo, takže jsem už od toho 5tt smířená a tím, že to prostě nedopadlo, dr mi řekl minulý týden ve čtvrtek, že by to mohlo odejít samo, ale dnes po týdnu od kontroly mi právě řekl, že se tam udělal i ten hematom a že to je na revizi. Zítra máme jet 200km mrknout se na stěně, tak mám jen strach, aby se něco nestalo, jinak psychicky jsem na tom dobře, revizi uz jsem mela, jen nechci zameskat a hlavne v praci vysvetlovat, co se zase stalo....

barulina
22. srp 2019

@1306 tvl ja nesla po reviz do prace 14 dni jak me to bolelo. Mas jen jwdno telo setri se

zelenaesmolda
22. srp 2019

@1306