Čím podpořit otěhotnění?

hanicka96
14. črc 2017

Ahoj ženy! Píši svůj první příspěvek a doufám, že se najde někdo kdo mi poradí. 🙂
Je mi 21let a od svých 16let mám autoimunitní hepatitidu - onemocnění jater. A tak doktor který mě léčí doporučuje abych otěhotněla co nejdříve. Můj stav je momentálně řekněme dlouhodobě stabilizovaný a tak by to šlo. Moje nemoc je léčitelná, ale nevyléčitelná. Chronická. Takže se mi stav může kdykoliv zhoršit. S přítelem jsme spolu 2roky a z toho spolu 1,5roku bydlíme. Přítel je zdráv, je mu 24 a pracuje jako opravář kamionu a aut. Já pracuji jako recepční ve stavební firmě. Tak to je trošku o Nás :D ;). Oba rodinu moc chceme, ale upřímně bychom ještě nějaký ten rok počkali... jenže jsme si oba vědomí toho jak to všechno je, ale určitě to nevnímáme/nebereme tak, že musíme! Chceme. 🙂 Koupila jsem si femibion 1 který chci začít užívat. A tak jsem se chtěla zeptat jestli s ním má někdo zkušenost? Stačí ho brát 3 měsíce a pak se můžeme začít snažit? A co bych mohla ještě dalšího užívat při plánování těhotenství? A to samé přítel? Nějaké vitamíny pro může? Jinak nechceme tlačit na pilu jak se říká, ale spíš tomu chceme nechat volný průběh. 🙂 Snad se časem zadaří! Moc děkuji za vaše přečtení a případné odpovědi. Krásný víkend. 🙂

biedronca
14. črc 2017

Super rozhodnutí 🙂 pokud mohu raději začněte se snažit hned ted, co nejdříve. Ono bohužel, to může trvat klidně i rok a více než se zadaří. Né všichni mají štěstí,že třeba po 2 měsících aktivního snažení se poštěstí. Opravdu je to zázrak, kdyz se vajíčko oplodní a uhnízdí se. Takže směle do toho,a nečekejte!
Ja piju bylinky Kontryhel (srovnání cyklu, srovnání hormonů, podpora plodnost) a oba s přítelem dlabeme obyčejnou kyselinu listovou (vitamin). Moje gyn. mi doporučila jeste NOSifoL (ale 1 balení - 30 sáčků 650 kc).