Ahojky chci se zeptat na názor
Takřka první cyklus měřím bazální teplotu,a potřebuji se tak nějak zorientovat v grafu a poznat kdy byla ovulace nebo nebyla.Podle mého toho 27.2 teplota 37.2
ale nevím jsem začátečník.
Děkuji za jakoukoliv radu a odpovědi.
@psychedelos78 tady mám svůj graf když jsem tedkon otehotnela
@nikynikol25 aha dobře,mě jde spíš se v tom vyznat,jinak moc děkuji za radu 🙂😉
@psychedelos78 ona ta bazalni teplota někdy hodně skáče,někdy se může jevit jako anovulační a přitom ta ovulace je nato hodně pozor,není zaco děkovat tak jsme rady od toho aby jsme si pomahaly
@nikynikol25 je tedy fakt že mi bylo toho 27.2 a 28.2 docela divně celkově,takže to bylo zřejmě tou ovulkou.i tak děkuji,za radu,budu měřit dál ať mám větší možnost pro srovnání.mam cyklus 31dní takže ovulace bude spíše později v cyklu.
@psychedelos78 to se spíše prodlouží cyklus pokud byla 28dc tak to cca podle toho jak máš dlouhou LF někdo má 10 a někdo má zase naopak 13.Ale asi ms dorazí tak kolem 39-40dc ale jak říkám je to podle Literární fáze podle toho jak ji máš dlouhou od doby kdy nastala ovulace to si také hlídej
@nikynikol25 To je boží automatická oprava... Literární fáze 🙂 Už vidím svůj cyklus, jak má v první části rád třeba lyrickou poezii a v druhé realistické romány 🙂
To se povedlo! 😀
@psychedelos78 jeste je dobrá aplikace fertility friend,sice není v češtině ale docela je dobrá já ji používala celý 3 roky.Tam ti to i ukaze podle teploty kdy tak mohla bejt ovulace
@nikynikol25 dobře mrknu na to.dekuji
@psychedelos78 ještě jsem zapomněla v te aplikaci si zapisuj čas v kterým si měřila teplotu ale musí být každý den stejný čas jinak ti tu ovulaci označí špatně
@nikynikol25 měřím každé ráno v 5hod,to vstávám tak do práce,o víkendu si dám budík.
@nikynikol25 už to mám staženo,tak si to tam vše zaznamenám ty předešlé hodnoty,ale ukazuje mi to ovulku 27.2 tak se to shoduje.