Zapaření intimních partií. Co pomůže?

janca2000
28. únor 2020

Holky, řeším to už teď předčasně 😁 už teď se chci pomalu připravovat na léto.
Minule léto jsem hodně pracovala (jsem student, prázdniny jsou jedinou možností, kdy si pořádně vydělat), pracuji jako servírka, běžné pro mne jsou 12-18 hodinové směny (prosím, teď se nebavme, že to je nelegální). Jako servírka si holt nemůžu dovolit prodlisne oblečení, nejake volne kalhoty a jiné. Mám oblečené dlouhé kalhoty (někdy z klasického kalhotoveho materiálu, jindy asi z polyesteru nebo co to je za látku, ale je taková lehčí a není mi v tom takové horko).
V tomto období však moje intimní partie byly komplikované, zapařené, často se to nedalo az vydržet a do práce jsem si nosila náhradní kalhotky, aby se mi aspoň trochu ulevilo.
Ale samozřejmě to nebyla příliš velká pomoc. Jakmile jsem mohla, byla jsem bez kalhotek nebo v prodlisnem oblečení, spala jsem nahá.
Ma hygiena je podle mě optimální - sprchuji se jednou denně. Jako nejradši bych byla v té vodě namocena 24/7, ale taky slyším, že právě na podobné problemy trpí ženy s nadměrnou hygienou a čím víc to přehánějí, tím je to horší. Co se týče holení, tak mám pocit že jsem se holila tak jednou za tři až čtyři týdny.
Tak vás poprosím o nejake tipy, pokud nějaké máte, co delat, a co ne.
Kalhotky se snažím nosit co nejvíce bavlněné, intimky nosím výjimečně, zejména před očekávanou menstruací.
A taky se ještě zeptám na takové beďárky na intimních partiích. Občas se mi stane, že se mi objeví takové akné právě tam dole. Někdy je na něm takřka hned bílá čepička, vymacknu a je to v cajku. Jindy se tam však objeví pnoucí zarudla hrudka a čekám dlouho na tu bílou čepičku, abych pak mohla vymacknout, je to dosti nepříjemné, záleží, na jakém místě to je, někdy je i chůze nepříjemná. Bolí pouze při dotyku. Nějaké takové akné, jak to lepší, tak hrosi, se mi dělá celoročně, tak jednou za měsíc nebo dva.