Ahoj, mám menší problém, který mě trápí Měla jsem mít menstruaci od 10.6., ale už od 1.6. jsem začla slabě menstruovat/špinit. Cca 7.6. jsem začla menstruovat silněji. Ovšem oproti mé běžné menstruaci je to furt nic, což mi fakt nevadí, silná menstruace a křeče v bříšku mi fakt nechybí. Trápí mě ale to, že už je to 12 dní, pořád to ale nevypadá, že by už měl být konec. Zažila jste to některá, neví někdo čím by to mohlo být? Neberu antikoncepci a vždy jsem to měla pravidelné, ani jsem v poslední době nebyla ve stresu.
Budu ráda za jakoukoliv odpověď
PS: že bych měla s tím jít na gyndu vím, ovšem na to teď nemám čas
@aguaverde děkuju za info, rozhodně se teď více sleduju, žádné jiné komplikace nemám ;) zkusím ještě pár dní vydržet
Co se týče té gyndy, pracuju jako sestra v nemocnici od nevidím do nevidím, takže ambulance je to poslední kde chci po práci trávit čas 🙂 jestli mi rozumíš ;) čekám jen až budu mít dovolenou (tj. za 14 dní)
Ja bych take radsi zasla k dr. Chapu ze tam jsi cele dny,ale nevis a pricin muze byt nekolik.
tak já měla podobné, dostala jsem ms ale nepřešla mi, a měla jsem to asi 3 týdny než jsem se vydala k doktorovi. Dostala jsem prášky na zastavení a pak hormonální kyretáž. Měla jsem pak cystu na vaječníku, ale ta sama zmizela.
Tak to ja krvacela asi tri tydny a u dr bylo vse ok...
Já to mám takhle rozhašené už rok a podle dr. je všechno v pořádku... nabídla mi na to jen progesteron, ten já nechci, takže to tiše trpím... Je to lepší v cyklech, kdy piju kontryhel. JInak špiním i týden před MS, pak přijde klasická MS trvající i 8 dní a pak ještě tři dny špinění... Prý hormonální nerovnováha, ale vzhledem k tomu, že už nemusím řešit antikoncepci, do sebe nechci nic cpát. Zkouším ten kontryhel (a ten je znát) a ještě přidám aromaterapii a uvidíme...