Například já nakupuji ráda online, protože tam mám největší výběr. A když hledám konkrétní věc, nemusím obíhat celé město. Když je to něco většího, nemusím řešit, jak to odvezu, protože mi to přivezou před dveře.
Já nakupuji hodně přes internet. Vyhlédnu si zboží, porovnám ceny jednotlivých obchodů a za sebe můžu říct, že pinkorblue.cz mi vyjede vždy na nejlevnějších příčkách a přitom kvalita a rychlost dodání je úplně super. A také poštovné zdarma už nad 850,- Kč. Jeden z nejlepších dětských obchodů. Držím palce.
TAky jsem u vás dobře nakoupila, takže za mě velmi dobré hodnocení!
@nevesta2013: Moc, moc děkuji za tak povzbudivý ohlas hned na začátku. Jsem ráda, že se Vám náš obchod líbí, i když vím, že má své mouchy. 😉
@domca89: Já taky nerada vlezlé lidi, ale ještě větší katastrofa mi přijde, když člověk v té kamenné prodejně je a živáčka by se nedohledal. Maximálně jedna osoba na pokladně, která nemá čas...
Hodně záleží na typu zboží, některé je lepší si "ošahat". Cena taky není vždy o tolik výhodnější, zvlášť, když připočtu poštovné. Proto upřednostňuju obchody s možností osobního vyzvednutí v okolí, než poštovné od určité částky zdrama. Obecně je ale online nakupování pohodlnější, hlavně co se týče stráveného času - sama si určím, kdy se do nákupu pustím a jak dlouho se budu výběru věnovat. (O vašem obchodě ale slyším poprvé 😎 )
@pinkorblue_marcela No to je zase druhý extrém. Jednoduše, na netu si zjistím, co potřebuju, parametry, recenze lidí a pak už si jen počkám, až mi to přivezou. 😉
ráda nakupuju online, pokud to nakonec vyjde levněji. Někdy celé nakupování poštovné a balné prodraží natolik, že si to radši koupím v kamenném obchodě.
Já před porodem dělala prodavačku, takže větu typu "Mohu Vám s něčím pomoci" jsem používala celý den, ale zaprvé to bylo v popisu práce a zadruhé to byla jakási zdvořilostní otázka, dál jsem zákazníky nechala si prohlížet zboží a když něco chtěli, sami přišli.. taky osobně nemám ráda vlezlost, proto je online nakupování příjemnější - ovšem všechna práce s lidmi je o přístupu lidí a o lidech samotných..
Někdy však dám přednost kamennému obchodu, např. u nákupu oblečení - tam nikdy nevím, zda velikosti odpovídají, tak to sedí, atd. a i když je možnost vrácení zboží, tak je pro mne komplikace navíc.. tudíž nakupuji online to, kde jsem si jistá, že pokud zboží nebude mít závadu či poškození, tak budu spokojená 🙂
Taky už jsem nakupovala ve Vašem e-shopu (pinkorblue) nakupovala, byla jsem moc spokojená!! Jednak co se týče cen, jednak komunikace mezi obchodem a zákazníkem a poté rychlost doručení .. takže za mě palec nahoru 😉
@soleilll: Mám radost, že je tu i někdo, kdo nás nezná, i když s osaháním zboží a vyzvednutí bohužel nemůžu vyhovět. Kamenná prodejna v Praze je v plánu, ale to je takový ten hodně výhledový plán. A zbytek republiky řekne: zase ta Praha. Málem bych to taky řekla, ale argument je, že Praha má největší kupní sílu...
@lennnia: I Vám moc děkuji za prima hodnocení. S tím oblečením to na jednu stranu chápu, na druhou stranu v příštích dnech otevřu na oblečení ještě téma, protože tomu chci přijít lépe na kloub. Holt, oblečení u nás moc nejede a mám za to, že jsou v katalogu pěkné věci a za dobré ceny. Uvidím, jestli ostatní uvedou stejné důvody...
Některé věci v kamenném obchodě neseženeme a nebo vyjdou výhodněji on-line. Samozřejmě, že dám přednost shopu(nebo kde zrovna nakupuji), který již znám nebo má kladné recenze 🙂 Váš obchůdek sice neznám, ale nějakou zmínku nebo možná web sem již viděla 🙂
Radši nakupuju v kamenných obchodech, na eshopy jdu až tehdy, když to něco nemůžu sehnat. Jednak mám ráda, když mi v obchodě poradí, jsem ráda, že ve městech nejsou jen hospody a herny a taky proto, že dám vydělat i někomu ze svého okolí, spojím nákup s procházkou. Ale zase-musí v tom obchodě být rozumný prodavač, co mi všechno nechce prodat za každou cenu-měli by mít kvalitnější zboží, ale jsem ochotná si za to připlatit, měli by mít prostě něco navíc. Každopádně eshop má taky svoje kouzlo. Těď před porodem nakupuju pořád něco online, protože spousta věcí co potřebuju všude není a obíhat všechny lékárny a dětské krámy kde mi řeknou, že to nemají, mě deptá.
Na internetu dost často nakupuji knihy nebo elektroniku (vyhovují mi např. recenze na Heuréce, vyhledám si mezi nejlevnějšími e-shopy - samozřejmě zohledním podmínky nákupu, poštovné a možnost třeba dodání do domu v konkrétních zvolených hodinách nebo osobního vyzvednutí v kamenné pobočce). Teď jsem nakoupila v e-shopu pár těhotenských věcí, nemám moc přehled, kde se dá sehnat podobné věci v kamenných pobočkách, většinou mají malý výběr anebo šílené ceny (na to, že to člověk nosí max.pár měsíců, někdy ani to ne). Ale u toho oblečení je to risk se strefit do velikosti. Už jsem musela něco vracet, protože to bylo veliké. Takže další poštovné navíc :-/ Ale zase mi to ušetří hodně času a nervů s obíháním po obchodech, a to se cení!
Přez internet nakupuji často, výhodou pro mně je úspora času, v klidu si pročtu informace o výrobku, recenze taky porovnám ceny a nemusím se dlouhé hodiny brouzdat po obchodech a hledat kde dané zboží seženu a doufat že za dobrou cenu. Navíc nakoupím ve večerních hodinách kdy děti spí a díky tomu se jim mohu přez den věnovat a nemusíme lítat a něco shánět. Na internetu nejčastěji nakupuji hračky, kupovali jsme i lektroniku, často nakupuji odzkoušenou kosmetiku od renomované lékárny, ušetřím tak i několik set korun a čas, protože tyto výrobky v naší lékárně ne vždy bývají na skladě a musejí se objednávat a ještě mne vyjdou dráž než když si je objednám sama a osobně pak vyzvednu. Jediné co už asi přez internet nenakoupím je oblečení s tím nemám absolutně dobré zkušenosti jak s dětským tak s oblečením pro dospělé a potraviny bych taky takto nekupovala.
Obrovskou výhodu nákupu přez internet vidím hlavně v předvánočním čase, kde jsou obchody přeplněny a mnohdy to co sháníme už v regále není, v klidu si doma s dětma pečeme cukroví,vyrábíme ozdoby a večer vše promyslím,nakoupím a objednám za pár dní mám doma vše 🙂 a děti netahám s sebou po obchodech a nevymýšlím výmluvy, že pomáhám Ježíškovi jako už jsme jednou byla svědkem, když jsem byla v obchoďáku a maminka s dcerkou před Vánocemi kupovali panenku a maminka dcerce říkala, že tu panenku si večer vyzvedne Ježíšek a pak ji donese pod stromek když bude hodná, že mu pomáhá protože Ježíšek nestíhá....
U nás se také hodně nakupuje přes internet. U některých typů výrobků je to i kvůli malé kvalifikaci personálu v kamenných obchodech, když o elektronice vím víc já než příslušný prodavač, je něco špatně... Takže na netu vyhledám recenze, srovnání a pak ideální cenu vzhledem k poštovnému. Časová flexibilita internetových nákupů je taky parádní, 90% našich nákupů se odehraje večer po 20h, kdy děti spí a my se s mužem v klidu rozhodnem.
My u Vas nakupujeme obcasne. Zo zaciatku sa mi hlavne pacilo ze ste mali pampersky nemecke - potom uz prisli polske a tie uz mozem kupit kdekolvek (resp nekupim lebo ich nechcem vo vacsine). Ale nakupili sme uz aj docela vela roznych hraciek a pomocok u vas, vcelku slusny vyber. Ale v eshopoch hlavne teda pre malu kupujem vsetko od oblecenia, cez topanky po stravu. Preco? Lebo vyber je neobmedzeny a to je pre mna prvorade - a mozem vyberat ked mam cas 🙂 Malu si rada paradim odlisne od ostatnych deticiek 🙂 takze beriem ked som v nalade eshopy utokom 🙂
Něco nakupuji ráda na internetu, když vím o co jde, můžu si i porovnat ceny. Nejraději elektroniku. Ale třeba nějaké oblečení si raději vyzkouším v obchodě. Potraviny nakupuji jedině v obchodě.
Já nakupuji hodně přes internet, teď hlavně oblečení dětem, ale i cokoliv jiného. Hezky v pohodlí domova, nemusím se nikam hnát, nemám ráda propichování očima prodavačkami a i jejich zdvořilostní otázku, kterou mají v popisu práce. Doma si prohledám více nabídek, vyberu nejlepší cenu, ověřim prodávající a hurá čekání na balíček. Ve Vašem eshopu jsem taky nedávno nakoupila, sháněla jsem dětské chůvičky, ty které jsem si vybrala mi vyjely u Vás za nejlepší cenu a ještě s poštou zdarma, takže jsem neváhala ani minutu. Trochu mě zklamalo, že neobsahovaly český návod, ale našla jsem si jej na netu (jak jinak), ale za další dva dny mi přišel i mail od Vás s přiloženým českým návodem.
Nakupování přes internet má pro mně rozhodně spoustu výhod - úspora času při obíhání obchodů, častokrát spousta věcí na jednom místě a velký výběr. Pro syna nakupuju na internetu většinu věcí - oblečení, hračky, potraviny z bioochodů ( který u nás není), pro nás elektroniku, částečně oblečení, knihy, .... Bydlíme na malé vesnici, pošta je tu ,,na baterky,, takže výhoda dovozu domů odpadá - pro balík si stejně musím dojed do města autem, takže to je jedno jestli to tam koupím nebo postojím frontu na poště 🙂 Jsou ale věci které bych nikdy na internetu nekupovala - jako boty ( zvlášť dětské - co nezkusímke nekupujem, řešit případné vracení se mi fakt nechce), čerstvé potraviny, oblečení na mně ( musím si to prohlédnout a zkusit), a pak jsou to srdcové záležitosti - ráda chodím do malý kamenných obchůdků jako papírnictví, galanterie, látky ... má to prostě pro mně své kouzlo i když to vše se dá koupit na internetu jednodušejí 😀
Nakupuji hodne z internetu. Vzdy si propocitam, jestli se mi to i s postovnym vyplati. Ale jsem zvykla nakupovat tzv. do foroty, takze ve vetsine pripadu ano. Jinak take uz jsem nakoupila ve vasem eshopu - kos na pleny byl u vas suverenne nejlevnejsi. Byla jsem spokojena. 😉
Přes internet nakupuji velmi často, téměř vše pro dítě (jak nové, tak bazárkové) a do domácnosti věci, elektroniku apod. Líbí se mi rychlá možnost srovnání cen, dostupnosti, větší nabídka + služby.
U vás jsme loni zakoupili odrážedlo a bylo nejlevnější na celém trhu + doprava zdarma 😉
Při řešení ztráty doklady o koupi jsme mi obratem zaslali i téměř po roce doklad, což velmi oceňuji a fandím vám.
Přes internet nakupuji velmi často a dá se říci, že skoro vše. Od jídla ( I-tesco ) po oblečení, elektroniku, drogérii atd. Mám malý miminko a představa, že s ním strávím 2-3 hodiny v nákupním galerii je pro mě šílenost 😎 hodně jsem si oblíbila nakupovat přes I-tesco - jedinečná záležitost, žádné tahání nákupů. Přivezou až před dům , já pouze nákup uklidím 😀
@speedygon: Myslím, že nejvíc lidí na nás natrefí přes cenové srovnávače. Budeme rádi, když u nás budete nakukovat častěji. 😉
@prapodivna: Děkuji i za Váš příspěvek a přeji hodně výdrže při všech maratonech před porodem a po něm. S mimi budete dozajista testovat lecjaký obchod, zda se v něm dá projet kočárem, když má být pro mladé rodiny s dětmi. Přeji prima procházky bez kočáru i s ním....
@ninive211: Děkuji za Vaši zkušenost. To musí být hodně dobré, jestli si člověk může i stanovit čas, kdy se má zboží doručit. PPL to nenabízí, ale hodnotím jako velmi dobré, že zákazníka alespoň kontaktují předem, aby se člověk nemusel celý den zavírat doma. Někteří si nechají doručovat na pobočky nebo partnerská místa a vyzvednout si to tam podle vlastního harmonogramu.
Vracení zboží se snažím také maximálně vyhnout. Minimálně neobjednávám z Číny, Hong Kongu ani z Velké Británie. Nemyslím, že bych se s vracením vůbec obtěžovala.
@kacka1983: I k nám přijde nejvíc objednávek ve večerních hodinách. Na všechno je klid, až když je dítě v postýlce.
Z online lékárny jsem objednávala poprvé. Jednoznačně lepší cena než v kamenné lékárně, ale trochu nervy, protože léky musí být v ledničce, a proto nebylo možné předat balíček sousedovi nebo nechat stát v domě. (Ano, v našem domě se doručuje i před dveře, ale byty jsou v osobním vlastnictví a ještě se nikdy nic neztratilo. Jen poprvé jsem málem vylétla z kůže, když jsem si na přehledu doručování přečetla, že jsem převzala zásilku a podepsala, ačkoli jsem byla v práci...)
@pinkorblue_marcela To bylo myslím při nákupu pračky od Kasa.cz, nabízeli dva možné termíny doručení - odpoledne a ve večerních hodinách (po 18 h.) - bez příplatku. Tak jsem samozřejmě zvolila ten večer, nemusela jsem aspoň utíkat pryč z práce. A pro pračku si na poštu jen tak nezadete a do druhého patra bez výtahu nedonesete.
@alzbetak: Ještě pořád jsem nepřišla na chuť tomu, že se pod stejným jménem vyrábí pro různé země různě. Do toho přijdou různé zprávy v televizi, že na západě je všechno lepší a ČR a Slovensko dostávají málem druhořadé zboží. Myslím, že je to přitažené za vlasy. Ale to i fakt, že jsou v zemích s menší kupní silou vyšší marže a zákazník nemá šanci s tím cokoli udělat.
@pavcza: Díky, že jste se rozhodla pro nákup u nás. Ty návody jsou trochu kámen úrazu. Máme smůlu, že ČR a Slovensko jsou malé země, tím pádem i menší odběr než např. ve Francii. Ale stejně mi to přijde nehorázné, že takový výrobce jako Reer řekne, že do našich zemí dovážet bude, ale návody v češtině nebo slovenštině zavést nehodlá. Myslím, že takové firmy si to mohou dovolit a mělo by to patřit ke standardu.
Náš sklad balí balí hned pro několik zemí a přikládání návodů v lokálním jazyce se nedá tak úplně vyžadovat. Nebo mám říct, že se tím problémem zatím nechtěl tak úplně nikdo zabývat?
Tak nějak jsem na tom taky a co je další věc je, nemám ráda v kamenných obchodech takové ty prodavačky typu:"Mohu Vám s něčím pomoci?" Když přece budu něco potřebovat, zeptám se. Takže už z toho důvodu u mě internetové obchody vedou před kamennými, navíc spousta z nich už má chat, na kterém se může člověk na cokoliv zeptat.