Záklon hlavy ve spánku u 8měsíčního dítěte

veveruse14
20. bře 2015

zdravim,můj 8mi měsíční syn se už asi tři týdny ve spánku otáčí na levý bok a zaklání hlavu, nikdy předtím to nedělal, spal na zádech. Jelikož mám v okolí dvě děti které kvůli zaklonu cvičí vojtovku ( děti mají tři měsíce a zaklání hlavu i v bdělém stavu a na zádech), ptala jsem se lékařky-ta se na mě podívala, jakoby vůbec nechápala co řeším a řekla že to ničemu nevadí. Už nějakou dobu mám trochu pochybnosti o jejích kvalitách a nerada bych něco zanedbala, takže by mě zajímalo pokud jste měly stejný problém co řekl lékař vám. Zkoušela jsem hledat v moudrých knihách i na internetu a všude jsem našla, že se problém řeší u menších dětí, u takto starého díťete jsem nic nenašla.předem děkuji za reakce.

lenkahhh
20. bře 2015

Dobrý den, akorát minulý týden jsem toto řešila u devítiměsíčního syna. Přesně jak říkáte,do té doby spinkal na zádech a pak začal na boku s vyvrácenou hlavou. Tak jsem volala rahbilitační sestře a ta mi říkala že je to normální, že přibližně v tomto věku už přestávají spát jak je položíte, ale hledají si svojí polohu. Škodlivé zaklánění je opravdu v nižším věku a projevuje se nejen ve spánku. Takže žádný strach. I když mě to teda nedá a když ho přistihnu že tak spí, tak mu tu hlavičku stejně rovnám 🙂 Snad Vám to alespoň trochu pomůže.

adik2
20. bře 2015

Má holčička taky takhle spí 😉 Potom se zase obrátí na záda, pak na bok... Podle mě si dělají pohodlí a když jim je to tak příjemné, tak tak spí.

pouzarovaj
20. bře 2015

Dcerka to dělala kolem toho 8-9.měsíce, teď už je klid - spinká často na boku, ale už hlavičku nezaklání (10,5m). Nejdřív jsem furt měla tendence jí rovnat, pak jsem se na to vykašlala, přestala to dělat sama.

pecenovka
20. bře 2015

Ahoj, malý začal takto spát taky kolem 8.měs. teď budeme mít rok a občas tak spí,ale už ho to přešlo a spí víc na bříšku. Určitě se to srovná. 🙂

chris_n
20. bře 2015