Nejužitečnější kniha o dětských nemocech. Máte tip?

martina_05
11. zář 2022

Dobrý den / Ahoj,
Sháním praktickou knihu o onemocnění našich nejmenších. Chtěla bych neco přehledného, kde se dozvím o jednotlivých nemocech a předlékařské pomoci. Nejsem úplný začátečník, jezdím na tábory jako zdravotnice. Za necelý měsíc se mi ale narodí náš prvorozený Vojtíšek a já zjišťuju, že krom první pomoci vím o miminkovské zdravovedě celkem prd.
Máte prosím nějaké doporučení, která kniha se vám nejlépe osvědčila?
Na trhu je toho tolik, že netuším jak vybrat tu pravou...
Díky a prima den všem!

fouskovi
11. zář 2022

@martina_05 zadna nemoci se z knížky nedají načíst

emillyhk
11. zář 2022

Mám doma knížku Maminko, není mi dobře. Je to takový jakože základ. Ale upřímně - víc jsem se dozvěděla asi tady v diskuzích 😉

palja
11. zář 2022

@martina_05 já souhlasím.
Mám doma knížku o dětských nemocech ještě když jsme byli malí my. Je tam základ, všechny dětské nemoci. Dokonce já jsem dětská sestra a před dětmi jsem pracovala na dětském oddělení několik let. ALE všechno jsem zjistila, až byly moje holky opravdu nemocné a podle toho popisu v knížce bych to nepoznala. Viry jsou zmutované, hodně nemocí probíhá atypicky. Dost jsem se dozvěděla tady z diskuzí maminek, které už děti měly.
Teď když mám druhou dceru, tak už si myslím co by tak mohla mít protože vím, jaký průběh nemocí měla ta první, ale podle té učebnice to není nikdy.
Jinak ta kniha Maminko, není mi dobře je určitě takový přehledný základ.

veruuu_kubesovic
11. zář 2022

Kniha? a nebylo by jednodušší zajít k pediatrovi? je to přeci jen odborník na slovo vzatý, než lustrovat knihu...

amazienka
11. zář 2022

Nemoc jako řeč dětské duše. Autor odkazuje hodně na homeopatii, každopádně je to k zamyšlení nad psychosomatikou. U svých dětí jsem to vždycky měla jako “no jo, vlastně!” Neopakuji stejné chyby pořád dokola.

jjasmina
11. zář 2022

@martina_05 za mě je nejlepší pediatr

olga_
11. zář 2022