Laryngitida - jak děti dýchaly během dne?

lucisuska
8. bře 2018

Moc prosím o radu s laryngitidou. Když ji vaše děti měly, jak dýchaly během dne? Malý má už 3 dny horečky okolo 39 (přes den to většinou klesne třeba na 37,5) a včera mi začal tak chraptět během odpoledne a pokašlávat. V noci se "dusil", špatně se mu dýchalo, sípal, tak jsme půlku noci nespali. Já jsem chtěla jet do nemocnice na pohotovost (brácha s tím býval několikrát v dětství v nemocnici), ale manžel mi řekl, ať nehysterčím a jdu až ráno k dr. Šli jsme tam hned v 7 hodin a prý má laryngitidu, dostali jsme čípky a mám mu koupit Stoptussin. Poslechově je prý čistý, krk má zarudlý. No, ale on mi sípe doma celou dobu, ikdyž máme otevřené balkonové dveře dokořán. Je to u té laryngitidy přes den normální?

efijil
8. bře 2018

Dobrý den, malý (4 roky) ji měl již 2x. Také jsem nevěděla, oč se jedná. Záchvat kašle měl v noci. Druhý den ráno jsem vyrazil k lékaři a on mi sdělil, že jsme měli volat rychlou, že mu natýká hrtan a může se udusit. Vyfasovali jsme čípky. Nejhorší je to prý první 2 dny nemoci. Pohotovostní pravidlo je prý u příšerného kašle to, že se otevře mrazák a dítě dýchá studený vzduch. Hodně nám doporučil podložit při spánku hlavičku, mít v místnosti vlhký vzduch. Taky nám doporučil Stoptussin, ale ten nezabíral. Co nám ale pomohlo, jsou kapky Bronchipret, teplo, veškerá izolace od jakkoliv nemocných. Ale kašel měl skutečně příšerný, asi tak po týdnu se to až začalo zlepšovat...

lv
8. bře 2018

Stoptussin, nebo Sinecod na utlumení dráždění ke kašli, Fenistil (dithiaden, jine antihistaminikum) na splasknutí otoku sliznic, priesnitz zábal na krk, vlhký vzduch, studený - na noc a v menší, či potřebné verzi i na den. 2 noci kolem půlnoci nejhorší, pak se kašel mění na vlhčí a je po ní. Mám jich za sebou asi 7 :-$

caverina
8. bře 2018