Koronavirus. Může být nakažený bez příznaků?

katherinka33
14. bře 2020

Ahoj, čistě teoreticky se ptám...nikde jsem tento pripad zatím nedohledala. Když se např. otec od rodiny s malými dětmi vrátí z pracovní cesty ze Španělska, z nerizikové oblasti. Nic mu není. Děti však po 6 dnech mají teploty, rýmu, náznaky kasle ...jsou ještě hodně malé, nedokáží popsat co jim je a nebyly venku, protože je karantena. Muze teoreticky přenašeč viru být bez příznaků a děti mohl nakazit?

marcicek84
14. bře 2020

@katherinka33 muze,muze mit i delsi inkubacni dobu a lehnou az po detech...

veritanas
14. bře 2020

Ano, může.. může být přenašeč, ale sám příznaky nemá

mourovatakocka
14. bře 2020

@katherinka33 Teoreticky mohl. Četla jsem hodně textů od lékařů, sami si nejsou jistí, ale nějaký bezpříznakový nemocný se už vyskytl. Nicméně je pravděpodobnější, že se jen nachladily, což lze i doma. Obecně se třeba rýma nebere jako korona symptom.

miki19
14. bře 2020

Ano, mohl, ale rýma není příznak koronaviru jak píše mourovatakocka..

katherinka33
autor
14. bře 2020

A hlásit to na hygienu, nebo ne? Přijel asi o 7hodin dřív, než se automaticky vztahovala na všechny povinná karanténa.

veritanas
14. bře 2020

Já bych zavolala dětské doktorce a ona už ti řekne, co dál...ono je možné, že muži se to ještě jenom neprojevilo a stále je ve hře varianta, že jsou opravdu jen nachlazení

katherinka33
autor
Autor odpověď smazal
Zobraz
janoma
14. bře 2020

Pane Bože, Španělsko je na tom po Itálii nejhůře. Okamžitě kontaktujte hygienu.

lachtanice86
14. bře 2020

@katherinka33 vsude se uvádí že ryma není jako symptom covid

leilinka1234
14. bře 2020

Nejsem lékař, ale četla jsem, že kašel u tohoto viru je suchý... Možná to pomůže v rozhodování 🙂 já bych neplašila... Vyčkala bych a dodržovala bych karanténu 🙂

katherinka33
autor
14. bře 2020

@lachtanice86