Ahoj, čistě teoreticky se ptám...nikde jsem tento pripad zatím nedohledala. Když se např. otec od rodiny s malými dětmi vrátí z pracovní cesty ze Španělska, z nerizikové oblasti. Nic mu není. Děti však po 6 dnech mají teploty, rýmu, náznaky kasle ...jsou ještě hodně malé, nedokáží popsat co jim je a nebyly venku, protože je karantena. Muze teoreticky přenašeč viru být bez příznaků a děti mohl nakazit?
Ano, může.. může být přenašeč, ale sám příznaky nemá
@katherinka33 Teoreticky mohl. Četla jsem hodně textů od lékařů, sami si nejsou jistí, ale nějaký bezpříznakový nemocný se už vyskytl. Nicméně je pravděpodobnější, že se jen nachladily, což lze i doma. Obecně se třeba rýma nebere jako korona symptom.
Ano, mohl, ale rýma není příznak koronaviru jak píše mourovatakocka..
A hlásit to na hygienu, nebo ne? Přijel asi o 7hodin dřív, než se automaticky vztahovala na všechny povinná karanténa.
Já bych zavolala dětské doktorce a ona už ti řekne, co dál...ono je možné, že muži se to ještě jenom neprojevilo a stále je ve hře varianta, že jsou opravdu jen nachlazení
Pane Bože, Španělsko je na tom po Itálii nejhůře. Okamžitě kontaktujte hygienu.
@katherinka33 vsude se uvádí že ryma není jako symptom covid
Nejsem lékař, ale četla jsem, že kašel u tohoto viru je suchý... Možná to pomůže v rozhodování 🙂 já bych neplašila... Vyčkala bych a dodržovala bych karanténu 🙂
@lachtanice86
@leilinka1234 My jsme doma, ale manžel svůj návrat hlásil v práci a podle nich (mají vlastní krizové centrum) naprosto bez problemu a musí do práce chodit. Pritom je u něj možné HO. Nic, volám doktorce a uvidíme...
Nakažený muže byt bez příznaků, typicky příklad je loď kotvící u Japonska-57% lidi bez příznaků ale s koronavirem. Viz článek https://www.stefajir.cz/co-nas-naucila-diamanto...
Pravděpodobnost tam je,ale pokud děti mají rýmu, tak to koronavirus není . Ten začíná suchým kašlem,dusnosti a následně vysoké teploty.