Emla krém. Máte zkušenost?

tahejhula
23. čer 2022

Hezký den. Máte někdo zkušenosti s tímto anestetickým krémem? Opravdu to funguje (odběry, zavádění flexily)? Místo, kam aplikujete, poté obalíte potravinářskou fólií a to stačí, nebo obvazujete něčím dalším? Děkuji.

dagmaris
23. čer 2022

@tahejhula ano, opravdu to funguje. Je potřeba opravdu počkat minimálně 30 minut ( klidně 45 minut). Namazat silnější vrstvou, obalit potravinářskou fólií a nechat působit. Nelekejte se, pokud bude potřené místo zarudlé, je to normální a po otření za nějakou dobu zase zmizí beze stopy.
Určitě to doporučuju pro bázlivé děti. Na nastřelování náušnic taky fajn 🙂
Hezký den

tahejhula
autor
23. čer 2022

@dagmaris nemůže přítomnost krému nějak ovlivnit laboratoř?

dagmaris
23. čer 2022

@tahejhula nejsem odborník na laboratoř, jen obyčejný zdravotník, ale osobně jsem se synem byla na odběrech krve na alergologii i na odběry kvůli vyvrácení přítomností borelií a nikdo nic neříkal. V tomto vám bohužel neumím poradit.

tahejhula
autor
23. čer 2022

@dagmaris já moc děkuji za vaše odpovědi 🌹, zjistím na příslušných místech.

drep
23. čer 2022

Funguje výborně, výsledky neovlivnil, ale je třeba dostatečně vyčkat (ideálně 45minut) a hlavně namazat správné místo. U nás jej mazaly sestry na oddělení absolutně hlava nehlava (do loketní jamky na zlomebě ruce, kam se nenapichuje, na místa, kde není žádná žíla, …)

tahejhula
autor
23. čer 2022

@drep tak já vím, kam asi s tím (prostě bych mu to namatlala sama) jen jestli to opravdu funguje. Syn začíná vypadat, že je takovou informaci a možnost ochoten naposlouchat a vstřebat. Nejspíš bych mu to i někam mázla jen tak, aby to vyzkoušel.

lenickakl
23. čer 2022

mně ji dal doktor pro syna, namazat prý hodinu před odběrem a přelepit náplastí, ale jak funguje, to ještě nevím, jdeme až za týden :D

tahejhula
autor
23. čer 2022

@lenickakl já měla za to, že se to musí zakrýt něčím, co do sebe ten krém nevcucne.🤔

lenickakl
23. čer 2022