Ahojte asi blbá otázka ale mám takovej dotaz měl jste někdo svatbu mimo svoje bydliště myslím v jiném městě. Tam kde bydlíme se my nic nelíbí a hlavně není tam tolik toho kde to udělat chceme malou svatbu 😕☺️ děkuji za odpovědi
Obřad mimo bydliště, oslava už doma. Můžete mít svatbu kdekoli chcete, pokud si tam seženete místo kde
@tynule2224 Ano, musite na matriku, pod kterou to dane misto spada, jinak to problem neni.
Samozřejmě.
Ano, měli jsme ji jinde. Akorát je to “náročnější” na čas. Musíš tam zajet na matriku, domluvit se na tom místě - v penzionu/hotelu/restauraci, co a jak apod. Takže je třeba počítat s tím, že vícekrát na to místo pojedeš. Když to ale není úplně přes celou republiku, tak se to dá.
Jj, měli jsme. Chtěli jsme někde, kde to pro nás má speciální význam. Jednou jsme tam jeli na úřad a dopředu jsme měli předvybrané restaurace, tak jsme se tam byli podívat a rovnou se na místě domluvili na podrobnostech. Pak jsme tam jeli den dopředu a pak tam týden zůstávali jakoze na svatební cesta.
Ano, měli jsme svatbu v místě bydliště manželových rodičů. Na zřícenině. ZAřizovalo se to na matrice obecního úřadu, kam památka spadala.
@tynule2224 obřad dokonce i v jiném okrese, hostina doma ptz to bylo loňský květen v rámci pandemie
Bydlím v Praze, vdavala jsem se v Bratislavě. 🙂 sice opruz se zarizovanim, ale šlo to.
Jestli chcete nějaké netradiční místo, tak se informuj na místní matrice. Když narazíš na blbce, tak bude hodnotit jestli je to místo vůbec vhodné svatebního ceremoniálu. Koukala jsem jak blázen, ale kamarádka kvůli tomu hledala oddávajícího co byl ochotný vylézt s nima na skálu. 😃 Chvilku to trvalo, ale měli krásnou svatbu podle svých představ.
Já jsem původem z Prahy, manžel z východního Slovenska, žijeme kousíček za Prahou a svatbu jsme měli na jižní Moravě (a ještě církevní v kostele 😀), nebyl to žádný problém 🙂
Na místě jsme byli dvakrát - poprvé na obhlídku, podruhé definitivně vše potvrdit, ochutnat meruńkovici a podobně 😀 V Brně jsme měli na jeden den domluvenou schůzku s kameramanem, fotografkou a koordinátorkou (všichni se znají a spolupracují spolu), zároveň schůzku ohledně dortu a dezertů a pak jsem měla zkoušku účesu a líčení, večer jsme jeli domů a bylo hotovo 🙂
Vizážistku, kadeřnici a kameramana, dorty, kytky a koordinátorku jsem měla z Brna, fotografka byla ze Šumperka, DJ z Olomouce a kapela snad taky od Brna, šaty jsem si vezla z Prahy 🙂
Manzel je z Prahy, ja z Hradce Kralove a svatbu jsme meli v Beskydech. Vyslo to na proslouzeny vikend, chteli jsme idealne vse na jednom miste, zadne presuny ve svatebni den, libil se nam tam hotel, prostredi, lide. Tak jsme si zamluvili cely hotel, prijeli den predem rano, odpoledne meli program pro vsechny, vecer vecere a druhy den byl svatebni. Pripravu jsem resila online, co neslo, tak jsem vzala babicku na vylet a na dva dny prijela na misto cinu a vse potrebne domluvila. Je to uz 14 let a strasne rada na to vzpominam a obe nase rodiny taky🙂
není problém, stačí se domluvit na místní matrice - jako fotografka často fotím svatby úplně mimo, pronajaté statky, zámky, Malá Skála Benecko...
@tynule2224 svatba přeci není limitovaná místem bydliště